مجوز ابر باشگاه اقتصادی تخفیفات؟

شرکت تخفیفات | اقتصاد گستران میهن مهر

مدتی است که شرکتی با نام تخفیفات یا همان ابر باشگاه اقتصادی تخفیفات در حال فعالیت است و سوالات و ابهامات زیادی را ایجاد کرده است. در این مقاله قصد داریم تا نحوه فعالیت شرکت تخفیفات را بررسی کنیم. قبل از شروع این مطلب باید به این نکته اشاره کنم که نگارش بخش اعظمی از این مطلب ماهها قبل صورت گرفته و به دلایلی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد تا به الان انتشار آن به تعویق افتاده است.

طرح درآمدزایی و نحوه فعالیت شرکت تخفیفات

تخفیفات به صورت کلی بدین شکل عمل می کند که با تعدادی فروشگاه های سطح شهر طرف قرار داد می شود و از طرفی هم به بازاریابان خود کارت تخفیفی ارایه می دهد که از این پس بازاریابان با داشتن این کارت های تخفیف می توانند از فروشگاه های طرف قرار داد خرید کنند و تا چهل درصد یا بیشتر تخفیف دریافت کنند.

خب تا اینجای داستان چیز جدیدی نبوده چرا که قبلا با سیستم های تخفیف گروهی همچون نت برگ یا تخفیفان که تقریبا به همین شکل فعالیت می کردند آشنا بوده ایم. اما چیزی که باعث ایجاد ابهامات زیادی شده است قسمت بعدی عملکرد شرکت تخفیفات است.

تخفیفات این امکان را برای بازاریابان خود بوجود آورده که بتوانند از طریق شبکه سازی جدای دریافت تخفیف، کسب درآمد هم داشته باشند. البته در این شرکت شما می توانید فقط از تخفیف های رایگان این شرکت استفاده کنید و کسب درآمد نداشته باشید که این به خود شما بستگی دارد.

پلن درآمدی تخفیفات:

در وهله اول نحوه شبکه سازی در این سیستم به صورت دودویی یا همان باینری معروف است که هر شخص فقط می تواند دو سطح یک برای خود داشته باشد که البته افرادی می توانند شبکه سازی کنند که دارای جایگاه فعال باشند. شرکت تخفیفات برای افرادی که خواهان کسب درآمد(فعال شدن جایگاه) از این سیستم هستند چهار نوع قرارداد در نظر گرفته است:

  1. قرار داد نوع اول که 125,000 تومان است و در نتیجه این قرار داد شما 5% از تخفیفات دریافت شده توسط مجموعه خود را به عنوان پورسانت دریافت خواهید کرد. سقف پورسانت در این قرارداد شانزده میلیون و هشتصد هزار تومان است.(در ادامه مفصل تر پورسانت ها را توضیح خواهیم داد)
  2. قرار داد نوع دوم که 250,000 تومان است و در نتیجه این قرار داد شما 5.5% از تخفیفات دریافت شده توسط مجموعه خود را به عنوان پورسانت دریافت خواهید کرد. سقف پورسانت در این قرارداد 34 میلیون تومان است.
  3. قرار داد نوع سوم که 500,000 تومان است و در نتیجه این قرار داد شما 6% از تخفیفات دریافت شده توسط مجموعه خود را به عنوان پورسانت دریافت خواهید کرد. سقف پورسانت در این قرارداد 70 میلیون تومان است.
  4. قرار داد نوع دوم که 1,500,000 تومان است و در نتیجه این قرار داد شما 6.5% از تخفیفات دریافت شده توسط مجموعه خود را به عنوان پورسانت دریافت خواهید کرد. سقف پورسانت در این قرارداد 190 میلیون تومان است.

برای توضیح نحوه پرداخت این پورسانت ها با ایرانیان ام ال ام همراه باشید. ابتدا شما باید مشخص کنید که قصد دارید کدام نوع قرار داد را فعال کنید. برای مثال شخصی قصد دارد تا قرارداد نوع دوم را فعال کند تا بتواند به شبکه سازی بپردازد. برای فعال کردن جایگاه خود باید 250 هزار تومان(قرار داد نوع دوم) از حجم تخفیف های دریافت شده خود را به همراه فاکتور آن ها به دفتر شرکت ارائه دهید. برای مثال شما به یکی از فروشگاه های پوشاک طرف قرار داد شرکت تخفیفات مراجعه می کنید و یک کت شلوار خریداری می کنید که قیمت آن یک میلیون تومان است و فروشگاه هم به شما 30 درصد تخفیف می دهد که در واقع شما هفتصد هزار تومان پرداخت می کنید. حال مجموع تخفیف دریافتی شما 300 هزار تومان است که می توانید 250 هزار تومان آن را به شرکت پرداخت کنید و جایگاه خود را فعال کنید. پس از فعال شدن جایگاه امکان شبکه سازی برای شما فراهم می شود.

حال بسته به نوع قرار داد جایگاه شما میزان پورسانت دریافتی شما نیز متغیر است. فرض کنید که جایگاه شما از نوع سه است. حال از این پس هر شخصی که اقدام به فعال نمودن جایگاه خود در شبکه شما کند، شما 6% درصد از هزینه پرداختی وی را دریافت خواهید کرد. برای مثال اگر شخصی در سطح دهم شما وارد شد و اقدام به فعال کردن جایگاه خود از نوع قرارداد سوم کرد شما 6% از پانصد هزارتومان وی را دریافت خواهید کرد. و البته همانطور که مشاهده می کنید هر قرار داد یک سقف درآمد دارد. در واقع اگر قرارداد شما از نوع سه باشد حداکثر پورسانت دریافتی شما 34 میلیون می باشد.

خب تا اینجای کار به صورت کلی با فعالیت شرکت تخفیفات آشنا شدیم. در ادامه برای بررسی مباحث قانونی شرکت تخفیفات با ایرانیان ام ال ام همراه شوید.

مجوز شرکت ابر باشگاه اقتصادی تخفیفات

همانطور که بسیار واضح و مشخص است شرکت تخفیفات فعالیتش بازاریابی شبکه ایست. اینکه شرکتی فعالیتش بازاریابی شبکه ای محسوب شود یا خیر اصلا کار سختی نیست. اگر شما به افراد در ازا ارائه خدمات یا محصولات به صورت شبکه ای و چند سطحی (بیش از یک سطح) پورسانت پرداخت کنید در واقع شما یک شرکت بازاریابی شبکه ای محسوب می شوید و نیازمند اخذ مجوز بازاریابی شبکه ای هستید.

متاسفانه در طی این چند ماه اخیر با افراد زیادی از فعالان این شرکت صحبت هایی داشتیم. صحبت هایی مبنی بر اینکه شرکت تخفیفات یک سیستم اینتر مارکت مدیری می باشد و یا اینکه تخفیفات به دلیل نداشتن یک محصول مشخص به داشتن مجوز بازاریابی شبکه ای نیازی ندارد و صحبت هایی از این دست.

بسیار واضح و مشخص است که این سیستم به دلیل ارائه خدمات و همچنین پرداخت پورسانت به صورت چندسطحی، فعالیتش بازاریابی شبکه ایست و استفاده از کلماتی همچون مارکت اینتر مدیاری و .. حقیقت را پنهان نمی کند.

نکته جالب و خنده دار این شرکت مجوز صنفی آن است :

مجوز تخفیفات

شرکت تخفیفات که در واقع نام اصلی آن اقتصادگستران میهن مهر است با مدیریت اقای مهدی اسمعیلی در حال فعالیت است. نکته طنزآمیز این مجوز رسته آن است که همانطور که مشاهده می فرمایید در واقع فعالیت شرکت تخفیفات “فعالیت های پایگاه اطلاع رسانی” می باشد.

حال سوالی که ما از این عزیزان داریم : عملکرد تخفیفات به بازاریابی شبکه ای بیشتر شبیه است یا فعالیت های پایگاه اطلاع رسانی ؟

توجه داشته باشید که ما در طی این چند ماه حتی نتوانستیم با دفتر و مسئولین شرکت ارتباط برقرار کنیم، چرا که آدرس مندرج در سایت (شیراز – خیابان قصرودشت) این شرکت تغییر کرده و هیچ راه ارتباطی با شرکت موجود نبود. حتی بسیاری از بازاریابان این شرکت از دادن آدرس شرکت خودداری می کردند.

ایرادات اساسی شرکت تخفیفات

یکی از استراتژی هایی که توسط تیم های حاضر در این شرکت صورت می گیرد استراتژی ثبت نام چندگانه است. از آنجایی که در سیستم تخفیفات شما امکان داشتن چند حساب کاربری را خواهید داشت، از این رو شما را تشویق می کنند تا چند حساب توسط خود فعال کنید یعنی یک شخص علاوه بر فعال کردن حساب خود چند حساب دیگر هم به عنوان سازمان فروش خود فعال می کند (مالکیت همه حساب ها توسط یک شخص است) تا با این کار بتوانند پورسانت بیشتری دریافت کنند. در واقع چند حساب فعال کردن برابر است با پرداخت پول بیشتر و خسارت بیشتر…

خسارت؟؟ ما یک محصول را خریداری می کنیم و تخفیف آن هم دریافت خواهیم کرد، حال خسارت در کجاست؟؟

ایراد بعدی این شرکت و فعالانش در این است که برای فعال کردن جایگاه خود باید در ابتدا با مبالغی در حدود پانصد هزار تومان تا سه میلیون تومان (و بیشتر) خرید هایی انجام دهند که هیچ نیازی به آن ها ندارند و عمدتا با هدف فعال شدن جایگاه این خرید ها صورت می گیرد.

و اما ایراد اساسی این شرکت در اشباع است. توجه داشته باشید در بازاریابی شبکه ای برای تولید پورسانت باید هر ماه خرید و فروشی صورت بگیرد تا پورسانتی تولید شود و همین امر یکی از عوامل جلوگیری از اشباع است. بسیاری از بازاریابان این شرکت عدم وجود خرید و فروش ماهیانه را یکی از مهمترین برتری های تخفیفات می دانند اما این عامل باعث می شود تا پورسانت شما را وابسته به ورودی های جدید کند که قطعا باعث اشبا در آینده می شود.

دلیل تاخیر انتشار این مقاله

مدت ها پیش فعالیت غیر قانونی این شرکت برای ما اثبات شده بود که در همان روز ها خبری مبنی بر عملکرد شرکت تخفیفات توسط ایران هشدار منتشر شد. بصورت کلی ایران هشدار نه این شرکت را تایید کرده و نه ان را غیرقانونی خطاب کرده بود. ایران هشدار که به عنوان یکی از رسانه های مرجع در حوزه آی تی و اطلاع رسانی می باشد همیشه موضع سخت و محکمی در قبال شرکت های غیر قانونی از خود نشان داده بود و همین عدم برخورد با این شرکت توسط ایران هشدار ما را دچار تردید ساخت. در آن زمان صحبت هایی مبنی بر اضافه شدن یک رسته جدید برای شرکت تخفیفات بود که با توجه به اعلامیه شماره 90 وزارت صنعت معدن و تجارت پرونده شرکت تخفیفات رسما بسته شد. طی این اطلاعیه :

عضویت در سایر شرکت ها تحت هر عنوان که بصورت چند سطحی ( بیش از یک سطح) در قبال فروش کالا و یا خدمات (از قبیل ارائه کارت اعتباری، کوپن و یا تخفیفات) کمیسیون و پاداش پرداخت می کنند غیر قانونی  و دارای عواقب و مسئولیت های حقوقی و کیفری است.

نظرات و تجربایات شما می تواند به خوانندگان این مطلب کمک کند.

اطلاعیه منتشر شده در 18 آبان 95 :

کلیلک کنید و بخوانید : تخفیفات رسما غیر قانونی اعلام شد.

مجوز ابر باشگاه اقتصادی تخفیفات؟
4.28 (85.5%) 40 امتیاز

دیدگاه ها

  • ناشناس ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ :: ۱۶:۲۹
    0 - 0

    1_سیستم نت برگ و تخفیفان ب این صورت نبوده چرا که اینجا کارت تخفیف کاملا رایگان ب شما میده

    • پوریا ادیب فر ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ :: ۱۷:۳۸
      0 - 0

      عرض ادب و احترام
      اگر دقت بفرمایید ما هم در مطلب نوشتیم شبیه به این سیستم هاست.
      ممنون از دقتتون

  • ناشناس ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ :: ۱۶:۳۷
    0 - 0

    2_تخفیفات سیستم درامدیش بصورت چند سطحی نیست ،چراکه بصورت یونی لول کار نمیکنه و درصدا تا کف مجموعه ثابته و فقط سقفی برای اون ایجاد شده و طبق آخرین نامه ای که از وزارت بازرگانی داره تخفیفات رو شبکه ای ندونستن.

    • پوریا ادیب فر ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ :: ۱۷:۳۳
      0 - 0

      سیستم بازاریابی شبکه ای تعریف مشخص و جهانی دارد. لطفا به جهت تایید این سیستم، تعاریف بازاریابی شبکه ای را تغییر ندهید.
      اگر شرکتی تا یک سطح پورسانت پرداخت کند به آن سیستم همکاری در فروش میگویند که نیازمند مجوز بازاریابی شبکه ای نیست مثل فروشگاه اینترنتی 5040.ir
      در صورت پرداخت پورسانت بیش از یک سطح (تحت هر پلنی) بازاریابی شبکه ای می باشد که نیازمند مجوز آن می باشد
      لطفا این نامه کذایی که همه از آن صحبت می کنند را برای ما ارسال کنید.
      وزارت به شکل کاملا واضح سیستم تخفیفات را رد کرده است.
      سپاس

      • سعید ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ :: ۲۱:۴۶
        1 - 0

        با سلام بنده تا به حال به سایت شما مراجعه نکرده بودم و اتفاقی دیدم مطلبتون رو.یک سری ایرادات هست که باید ذکر
        کنم.متاسفانه افراد در صورتی میتوانند تحلیل و بررسی کنند یک سیستم رو که حداقل درگیری کمی با اون داشته باشند ولی
        از مطلب شما مشخصه که درحد چند جلسه در مورد کار اطلاعات مختصری دارید.من تک به تک مطالبتون رو براتون
        دقیقتر توضیح میدم.طبق تعریف از بازاریابی شبکه ای باید هر شرکتی محصولات با خدماتی رو به فروش برسونه.و طبق یک
        طرح درامد زایی به افراد افعال در بیش از یک سطح درامد بده.نکته دقیقا همینجاس که این شرکت هیچگونه خدماتی رو
        به فروش نمیرسونه.پس این سیستم به دلیل عدم فروش کالا یا خدمات جزیی از بازاریابی شبکه ای نیست.البته بماند که
        تمام شرکتهای بازاریابی شبکه ای ایران ویژگی های لازم برای بازاریابی شبکه ای بودن رو ندارند

      • پوریا ادیب فر ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ :: ۲۲:۱۱
        0 - 0

        مباحث تئوری بازاریابی شبکه ای و مباحث قانونی کاملا متفاوته.
        سیستم تخفیفات رو اگر یک سیستم عادی بدونیم چه کسی قراره بر این شرکت نظارت کنه؟ چه ارگانی بر پلن های درامدی این شرکت نظارت می کنه؟ و…
        صحبت بسیار است و حوصله بنده کم..
        موفق باشید

  • ناشناس ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ :: ۱۶:۴۳
    0 - 0

    3_سیستم تخفیفات باینر مطلق نیست یا شبه باینر هست،چراکه در صورت نزدن تعادل سوخت نمیره و حواستون سیو می مونه و از خودتون ب پایین nجایگاه می تونید بزنید .
    هرمی هم نمیباشد،چراکه وقتی ب سقف درآمدی رسیدید درآمد تموم نمیشه و این سقف در صورت رشد ادامه داره.

    • پوریا ادیب فر ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ :: ۱۷:۲۹
      0 - 0

      ما هم در هیچ کجای این مطلب نامی از سیستم هرمی نیاوردیم.
      یکی از ایرادات افراد اینست که هر شخصی یا شرکتی یک سری لغات جدید کشف میکند.
      ما تا به الان چیزی در مورد باینری مطلق و غیر مطلق نشنیده بودیم. آین موارد ربطی به ایرادات اساسی شرکت تخفیفات ندارد.
      مشکل از جای دیگر است.
      سپاس

      • سینا ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ :: ۱۴:۴۰
        0 - 0

        ماتریس 2 در 12 نه باینر

      • پوریا ادیب فر ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ :: ۱۵:۳۰
        0 - 0

        هر پلنی که شما را در عرض به دو محور محدود کند باینری تلقی می شود

      • سینا ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ :: ۱۶:۱۲
        0 - 0

        باینر یعنی عرض محدود طول نا محدود عزیزم….یعنی حتی اگ دو دو نباشه اصلا سه باشه ولی بیشتر از سه نفر مستقیم نتونی بگیری یعنی عرضت محدود باشه
        و تو عمق تا بی نهایت بده یعنی باینر…
        ولی ماتریس یعنی عرض محدود و طول هم محدود….

      • پوریا ادیب فر ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ :: ۱۷:۰۲
        0 - 0

        دو چیز سر و صدای زیادی می کنه:
        ۱) خرده پول
        ۲) خرده سواد
        لطفا تا بالاسریهاتون یه چیزی بهتون میگه نیاید اینجا خودتون رو تخلیه اطلاعاتی کنید.(کمی مطالعه و تحقیق بد نیست)
        در لغت باینری یعنی دودویی که در مهندسی ای تی هم استفاده میشه یعنی صفر و یک که در لغت همانطور که گفتم یعنی دو دویی.
        به پلن هایی که در عرض به دو محدود شوند باینری می گویند.
        (از همه مخاطبان به دلیل استفاده از چنین لحنی پوزش می طلبم. واقعا بحث خسته کننده ای شده)

      • سینا ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ :: ۱۷:۴۰
        0 - 0

        خیلی کلمات معنیش تو کار عوض شده…تو کامپیوتر همون رم ب اس دی کارت میگن…
        شرمنده حق با شماست…حوصله ندارم دیگ….
        کلیت با احترام مرجع من دولته…
        هر وقت سایت فیلتر شد من کاملا گفته های شمارو قبول میکنم…
        راستی خرچنگم یعنی خری که چنگ مینداره ینی دی؟
        ممنون از وقتتون…یا علی

      • پوریا ادیب فر ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ :: ۱۷:۵۶
        0 - 0

        فقط این نکته رو خدمتتون عرض کنم که منتظر فیلتر شدن هم باشید چرا که در حال پیگیری هستیم.(۵۰ درصد کار اوکی شده)

  • ناشناس ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ :: ۱۶:۵۲
    0 - 0

    4_نحوه توضیح قراردادها کاملا اشتباه است.
    برای مثال از قرارداداول،وقتی شما کسی رو ب سیستم معرفی کنید و او با دریافت کارت تخفیف رایگان از شرکت و رفتن ب مغازه های طرف قرارداد و خرید مایحتاج زندگیش،،،،زمانی ک جمع تخفیف گرفته شده رسید ب 125000ت،یکبار برای همیشه از اون تخفیفی ک خود شرکت براش ایجاد کرده برمیگردونه واکتیو میشه و مبلغ 6250ت ب عنوان سهم مشارکت ب افراد بالاسریش داده میشه .

    • پوریا ادیب فر ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ :: ۱۷:۲۶
      0 - 0

      عرض ادب و احترام
      تفاوتی بین صحبت ما و شما نبود و تنها تفاوت در مثال بود.
      سپاس از توجهتون

  • یک نتورکر ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ :: ۱۷:۱۶
    0 - 0

    با سلام
    من در شهر خودم وصف این سیستم را شنیده ام و حتی دفتر این سیستم در شهر ما نیز دایر می باشد و حتی از خود لیدرهای شرکتم شنیدم که از این سیستم به اماکن شکایت کردند و خود لیدرهایم عنوان کردند که از شرکتهای بازراریابی دیگر به اماکن شکایت شده است ولی هیچ اقدامی در این صورت انجام نشده سوال من از مسئوالان این است اگر این شرکت غیرقانونی است چرا دولت جلوی دفاتر آنها و جلوی فعالیت افراد این سیستم نمیگیره ؟و دولت هیچ اقدامی نمیکنه ؟ به هر حال افراد این سیستم به هر طریقی دارند از مردم پول به اصطلاح تخفیف می گیرند و به نظر من یه جورایی نتورک هم زیر سئوال میره که اگه غیرقانونی چرا جلوی فعالیتشون گرفته نمیشه این یک آبجکشن بزرگی توی تیم ما شده ؟

  • ناشناس ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ :: ۱۹:۰۰
    0 - 0

    شرکت تخفیفات به خاطر ایجاد قراردادهایجدید هیچ وقت اشباع نخواهد شد چون یکبار تخفیف رو پرداخت میکنی گیریم تمام ایران هم بیان باز میشه دوباره رفت و کف مجموعه قرارداد فعال کرد پس اشباع نمیشه.

    • پوریا ادیب فر ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ :: ۱۹:۲۳
      0 - 0

      فرض کنید کل ایران جایگاه زدند و فعال شدند.
      حال دیگر چه انگیزه ای برای افراد وجود دارد تا دوباره جایگاه دیگری فعال کنند؟؟
      همه ایران در حال تخفیف گرفتن به صورت رایگان هستند ، و دیگر دلیلی ندارد افراد دوباره با پرداخت دوباره به تخفیفات خواهان فعال شدن جایگاه خود شوند .
      این یعنی اشباع

      • سینا ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ :: ۱۴:۴۳
        0 - 0

        چرا خیلی نتای بین المللی هنوز اشبا نشدن؟
        سیستمشونم فروش ماهانه نیست

      • پوریا ادیب فر ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ :: ۱۵:۲۹
        0 - 0

        لطفا اسم اون نت بین المللی رو ذکر کنید.

      • سینا ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ :: ۱۶:۱۷
        0 - 0

        خیلی شرکتا هستن ک از نظرقوانین جهانی قانونین و از نظر ایران غیر قانونی مثلا همون اوریف تو ایران غیر قانونی و شبه نتوورک معرفی شده و در صورتی ک تو همون سایتایی ک حالا اسم نمیبرم جزو ده تا نت معتبر دنیاست….وودا یکی از نتاییه ک داخل ایران غیر قانینیه ولی ی نت معتبره ک بر اثاث همین سیستم یکبار خریده ولی بعدا هم بخای میتونی خرید کنی و افزایش پورسانت داشته باشی البته پلنش نسبت به تخفیفات ضعیفه…
        اگر بخایم نسبت به استانداردای ایران بررسی کنیم من حرفی ندارم پراید ماشین استانداردیه ولی اگ بخایم بین المللی بررسی کنیم قضیه متفاوت میشه

      • پوریا ادیب فر ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ :: ۱۷:۰۳
        0 - 0

        خودتون رو خسته نکنید. لطفا از شرکت هایی که در سایت directsellingnews وجود دارند مثال بزنید. کاملا معتبر و جهانی هم هست.

      • سینا ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ :: ۱۷:۳۵
        0 - 0

        من راجب نتای برتر صحبت نکردم راجب معتبر صحبت کردم همون کوست هم معتبره و خیلی کشورا کار میکنه….
        ک من تمام اون نتارو نمیشناسم ک بخام بگم کدوم ازونا بر چ اساسی پورسنت دهی داره…
        مغلطه کردن قشنگ نی این ک خودتونو خسته نکنید و اینا یعنی رسما میخاید منو ب چالش بکشید شخص منو ن اطلاعات و منطقو…..
        من ی نتوورکر واقعیم عزیزم…
        در هر صورت تخفیفات از نظر من با رویکردی ک دارم از دولت میبینم قانونیه مجوزش هس حالا هر چقد بخان ازش ایراد بگیرن…

        هر وقت سایتش فیلتر شد من اولین نفریم ک لغو میزنم….
        خیلی نتوورکرای با استعداد به خاطر همین سایتای خبری فیلد شدن …اوایل همین بازار یابی شبکه خودم یکیشون بودم دو بار از ی سوراخ گزیده نمیشیم…

        مرجع ما دولته…
        ن چهارتا سایت خبری…
        هر وقت فیلتر یعنی غیر قانونیه….
        حرف فقط حرفه

      • پوریا ادیب فر ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ :: ۲۰:۵۳
        0 - 0

        متاسفانه وقتش رو‌ ندارم که به شما پاسخ بدم.
        نظرتون رو تایید کردم تا فکر نکنید از پیام های متوهمانه شما ترسی داریم.
        به وقتش همه چیز مشخص میشه.(اینو تجربم میگه)

  • رضا ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ :: ۰۵:۰۹
    0 - 0

    با سلام
    من خودم فردی هستم که در تهران فعالیت داشتم و ضربه خورده این سیستم هستم و خدارو شکر وقتی متوجه این قضیه شدم از سیستم کشیدم کنار چیزی که در تحقیقاتتون فراموش کردید عنوان کنید به نظر شما خریدی انجام میشه ؟؟؟ من مدارکی دارم دال بر این که نمایندگان این سیستم که در راس هستند با مغازه دارهایی قرارداد میبندند و آنها رو هم به سیستم خودشون میکشونند و زمانی که فاکتور کم دارند از مغازه دار میخوانند که فاکتور صوری براشون صادر کنه یا حتی یه چیز خیلی جالبتر این که مهر اون مغازه رو جعل میکنند , بعد زمانی که متوجه شدم در نمایندگی های دیگرشون مثل ارومیه، یزد،اصفهان ، نور نیز قضیه به همین منوال فاتحه این سیستم خوندم و خودم رو کشیدم کنارو دومین چیزی دیگه این که برای این که لیدرهای راس ثبت فرد رو بزنند ابتدا مبالغ پول رو از فرد گرفته و در حسابهای خودشون ذخیره میکنند بعد به فرد میگند فاکتورهاتو جور کن ما ثبتت رو میزنیم و تو افرادت معرفی کن یه جایگاه برات میزنیم افراد زیرمجموعه ات میچینیم اگه فاکتور صوری میخوای این مبلغ پول بده و جالبتر در نتورک خودت میتونستی ثبت نام فرد رو انجام بدی ولی اینجا دقیقا مانند کوئست اجازه ثبت افراد دست لیدر راس از اول ماه تا اخر ماه ثبت نامها انجام نمیدند اخر ماه که شد ثبت افراد انجام میدند بعد میبینی افرادی که معرفی کردی جای دیگه ثبت خورده شکایت که میکنی میبینی بله دوباره اومدند یه جای دیگه ثبتت زدند همون n جایگاه که اشاره کردند بعد به همون موردی که در بالا اشاره شد بهت وعده ذخیره شدن میدهند اگه خواستی از این جایگاه پول بگیری موردی نداره دوباره پول و فاکتورش بده ,و ذکر میکنند خوبیش به این که برات ذخیره میشه و جالبتر میبینی افراد راس چند جایگاه دارند و فقط تعادل این افراد که مجوز ثبت دارند تعادل خورده بقیه نه وقتی شکایت این افراد به مدیریتش کردم جالبه هیچ اقدامی نکرد فهمیدم که خودش هم این کاره است که فعلا پول پارو کنه به بهانه این که اقا ما داریم مجوز میگیریم

    • بهروز فرهنگ ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ :: ۱۴:۴۰
      0 - 0

      نکنه خودتم فاکتورسازی کردی.والا من چندماهه دارم کار میکنم یه دونه فاکتورام بد خط بود دوبار برگردوندنش…21شرکت نتورک بجای تقویت خودشون میخان مارو ضعیف کنند….زهی خیال خاااام

      • پوریا ادیب فر ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ :: ۱۴:۵۳
        0 - 1

        این حجم امیدواری در شما بسیار جالبه..

    • امید ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ :: ۰۴:۵۷
      0 - 0

      اقا رضا چرا حرف بی منطق میزنی عزیز
      من؟خواهشا تمنا میکنم اگه تخفیفات رو
      میخوایی تخریب کنی از فکرت درست
      استفاده کن و یچیزی بگو.من خودم
      بازاریابی شبکه ای کار کردم و دشمن
      سرسخت تخفیفات بودم و بالاسریام اجازه
      نمیدادن سمت تخفیفات برم چون سازمانشون
      در خطر بودولی الان میتونم بگم پاک
      نرین نت ورک تخفیفاته.بحث فاکتورسازی
      هم که میگی اینجا بازرس داره اگه بفهمن
      اون فروشگاه رو لغو قرارداد میکنن و
      لغو جاگاه اون شخص و کسی که فاکتورسازی
      کردن انجام میشه

  • رضا ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ :: ۰۵:۲۱
    1 - 0

    سوال من از مسئولین همون سئوال دوستمون اگه این سیستم غیرقانونی چرا دولت هیچ اقدامی نمیکنه و دفاتر این سیستم خیلی راحت دارند کار میکنند اینطوری که خود دولت هم زیر سئوال میره ؟؟؟

  • رضا ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ :: ۰۶:۲۵
    0 - 1

    یه چیزی که یادم رفت ذکر کنم حتما از خودتون میپرسید حالا چرا آخر ماه ثبت میزنند به دلیل این که مدارک معمولا اخر ماه به شرکتشون ارسال میکنند لیدر راس که مجوز ثبت دستش ببینه کجا تعادلش بهتر میخوره تا ثبت ها بزنه واقعا توی این سیستم کثافت به حدی که پول مردم خوردن براشون عین آب خوردن

    • پوریا ادیب فر ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ :: ۰۷:۱۵
      0 - 1

      سپاس از شما به جهت اطلاعاتی که در اختیار ما و خوانندگان این مقاله گذاشتید.

    • سینا ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ :: ۱۷:۱۰
      1 - 0

      لطفا با مدرک صحبت کن رضا جان…………..
      منم میتونم ادعا کنم شما از ی شرکت دیگ واس تخریب ما اومدی….
      چون واس مجموعه ی من خود لیدرم شخصا پرزنتی گزاش و زد تو دستش واقعا عقب داش میوفتاد واس سیرکل نداشتن …اما تو سیستم سان لول البته این کار اشتباسو
      تو ماتریس این کار رشد میاره تو سان لول ن اطفاقا اشتباس…
      اما حقیقتا من همچین چیزی ندیدم…
      من شخصا کانکت خودم زدم با بچه های مهریز یزد اما تو تهران با ی لیدر تهرانی کار کردم…
      عقلانی بود ک لیدر بالاسرم باشه ن کسی ک ی شهر دیگس و هیچ سیرکلی باهاش ندارم…وجالبه تا آخرین لحظه هم همون آقای ر ک ک گفتی مخالفت میکرد با این مسوله…
      ک آخر گفتم یا کار نمیکنم یا با یکی ک اقلا تو تهران باشه….
      با مدرک حرف بزن گفته هات منافات داره باچیزایی ک من دارم میبینم…
      بعد تو خود سایت زده کمیته ی نظارت بر بازاریابی شبکه ای چک کرده سیستمو و گفته شما بازاریابی شبکه ای نیستید انگار خیلی از آقایون از کارشناسای کمیته کارشناس ترن…
      دقت کن بررسی کرده یعنی سیستم کاریو دقیق دیده سایت با دومین آی آر هم بالا میاد یعنی سورساش واس ایران بازه…و داخل جایگاه کاملا
      گروهی کار کردن ما مشخصه …بررسی کرده تاکید میکنم بررسی کرده و تشخیص داده تحت عنوان این سیستم تخفیفات فرشگاهی و اطلا رسانی کار کنید …این سیستم بازار یابی شبکه ای نیس…
      حالا اگ ی عده از کارشناسا کارناس ترن من حرفی ندارم…
      و کسایی ک میگن باینره پیشنهاد میکنم قبل این ک ادعایی داشته باشن برن یکم مطالعه کنن…مثلا من شخصا ادعایی تو کار خبر گزاری و سایتو وبلاگ نویسی ندارم نظر نمیدم…چون مطالعه ندارم…
      خاهشا یکم بخونید بعد نظر بدبد سیستم ماتریس دو در دوازدهه…
      باینر یعنی عرض محدود حالا دو نفر س نفر ده نفر محدود یعنی از یه تعدادی بیشتر نمیشه مستقیم داشت…و عمق نا محدود بی نهایت مث کوئست….
      اما ماتریس یعنی طول و عرض محدود مث دو در دوازده ابر باشگاه…
      یا هرچی مثلا س در پنج یعنی سه نفر مستقیم بیشتر نمیتونی بگیری و تا پنج لول بهت اکانت میده….
      ماشالا این لیدر سازی انقد تو بازارسازی شبکه ای قویه یارو پلنشو نمیشناسه ادعای نتوورکر بودنم داره…متاسفم واقعا ک همچین کسایی تو سنف نتوورکن….

      ضمنا نتوورک یه بحث نتوورک مارکتینگ ی بحث مارکتینگی تو تخفیفات اطفاق نمیوفته ….
      سیستم ام ال ام یعنی مولتی لول مارکتینگ….فروش داره…
      هر شبکه ای ک نتوورک مارکتینگ نیس الان بیمه هم شبکه کار میکنه …
      خیلی موسسات آموزشی بابت هر شاگردی ب شما تخفیف یا حتی پورسانت میده…
      هر شبکه ای نت نیس…
      ی حرفم ک البته یکم غیر منطقیه اما حتی تو ی شرکت عادیم شبکس صاب شرکت مدیرا معاونا کار مندا و غیره هم استخدام داره عضو گیری هم اکانت میده
      هم اکانت میده حقوق ماهانه…حالا این مثال زیاد مورد قبول خودمم حتی نی فقط خاستم بگم هر شبکه ای نتوورک نیس…
      ما داریم تخفیفات فروشگاهی ارایه میدیم..
      مادامی ک سایت فیلتر شه من هم دیگ کار نمیکنم بالا بودن سایت یعنی تایید….

      • پوریا ادیب فر ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ :: ۱۹:۲۲
        0 - 0

        از این پس پیام های شما به دلیل اشاعه اطلاعات غلط تایید نخواهد شد.
        اما خوب دقت کنید تا یکبار برای همیشه به شما پاسخ بدم. چندین بار برای شما درمورد پلن باینری توضیح دادم متاسفانه گوش شنوایی نمی بینم. تعریف برگرفته از یک مقاله بین المللی :
        A binary plan is an organizational structure used in multi-level marketing (MLM) organizations. In this structure, new members are introduced into a Binary Tree where each “node” or new member of the organization has a left and right sub-tree.
        توجه داشته باشید که در انتها جمله نوشته شده که در پلن باینری یک شخص در سمت راست و یک شخص در سمت چپ قرار میگیرد. و همچنین از کلمه binary tree یعنی درخت دودویی استفاده شده. در پلنی که شخص بتواند سه محور بگیرد اون پلن باینری محسوب نمی شود.
        نکته بعد:
        متاسفانه تکنیک مدیران این شرکت این است که ما به کمیته نظارت گفته ایم و ان ها نیز نظرشان این است که ما بازاریابی شبکه نیستیم. طبق چه سندی . سایت رسمی وزارت صنعت رسما موضع خودش رو اعلام کرد. پس از مدتی سایت ایران هشدار نیز رسما اعلام کرد که تخفیفات غیر قانونی است. اینکه شما قانع نمی شوید به خود شما بر می گرده.
        جالب است بدانید که صنف رایانه ای شیراز در برج الکترونیک واقع شده و بر حسب اتفاق محل کار بنده در همین ساختمان بود که به همین واسطه چندین بار بر سر این موضوع با مدیران صنف صحبت هایی را داشتم که متاسفانه این عزیزان هیچ اطلاع دقیقی در رابطه با نحوه عملکرد این شرکت نداشتند.
        سخن پایانی:
        بنده به شما تضمین خواهم داد که وب سایت تخفیفات فیلتر خواهد شد. چرا که در حال پیگیری هستیم و تا به الان پنجاه درصد این کار پایان یافته.
        آنکس که خواب است، می توان بیدار کرد
        آنکس که خود را بخواب زده، امیدی نیست

  • فرزاد ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ :: ۱۷:۲۷
    0 - 0

    واقعا متاسفم برای این همه اظهار نظر بی انصافانه و غیر واقعی در مورد شرکت تخفیفات.اولا این توضیحاتی که درمورد نحوه فعالیت شرکت دادید پر از اشتباه هست و حقیقت را بیان نکردید و عملکرد تخفیفات رو تحریف کردید.دوما کجای تخفیفات بازاریابی شبکه ای است؟ شرکتهای بازاریابی با فروشگاهها و مراکز خدماتی قرارداد میبندند و تخفیف میگیرند؟؟ تخفیفات کالا نداره مثل نتورک مارکتینگ تا بفروشه.واسطه حذف نمیکنه مثل نتورک تا اسمشو بذاری بازاریابی شبکه ای.تخفیفات فروش نداره.فقط خرید داره اونم چیزایی که نیاز زندگی افراد است نه کالاهای اجباری و خرید اجباری و ماهانه نداره.اینجا هزینه پست و مالیات نمیدند افراد.یک بار خرید میکنند برای همیشه.مگر اینکه جایگاه دیگری فعال کنند.در تخفیفات افراد از جیب به شرکت پولی نمیدند.از تخفیفاتی که از فروشگاهها میگیرند یک بار سهمی به شرکت میدهند و بس.بعدش هرچقدر تخفیف بگیرند برای خودشان هست.در تخفیفات هیچکس ضرر نمیکنه.هم تخفیف میگیره هم درامد زایی داره.و خیلی چیزای دیگه….حالا این سیستم کجاش شبیه شرکتهای بازاریابی شبکه ای هست؟؟؟ تخفیفات از نتورک مارکتینگ هم ساده تر٬هم بی دردسرتر٬ هم سریع تر٬ هم قویتر٬ هم کارامدتر و هم پردرامدتر است.پس نیازی به مجوز از کمیته نظارت بربازاریابی شبکه ای نداشته که البته البته به کوری چشم دشمنان تخفیفات از این کمیته هم مجوز گرفته و فقط کارهای اداری و رسمی مونده که به امید خدا به زودی کامل میشه و همین سایت وزارت خودش اطلاع رسانی خواهد کرد.در این اطلاعیه هم که شما ذکر کردید کجا اسم شرکت تخفیفات برده شده که بگه غیر قانونیه؟ فقط گفته تخفیفات نه اینکه بگه شرکت تخفیفات.پس الکی شلوغش نکنید.۹۰٪ از افراد فعال در تخفیفات نتورکر هستند و از شرکتهای بازاریابی شبکه ای جدا شدند و وارد این شرکت تخفیفات شدند.چون فعالیت این شرکتهای بازاریابی انقدر کثیف شده که دیگه کسی به آنها اعتماد نمیکند.شرکتهای بازاریابی و لیدرهاشون انقدر از تخفیفات ممیترسند که لرزه به اندامشون اومده.به امید خدا تخفیفات همه این رقیبان بدخواه رو کنار میکشه و کل ایران رو میگیره.

    • پوریا ادیب فر ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ :: ۱۹:۱۰
      0 - 0

      عرض ادب و احترام
      تعریف مختصر بازاریابی شبکه ای : هر شرکتی که در ازا ارایه خدمات و محصولات به مشتریان توسط بازاریابان به صورت چند سطحی پورسانت پرداخت کند یک شرکت بازاریابی شبکه ای محسوب می شود.
      آیا شرکت تخفیفات محصول یا خدماتی دارد ؟ محصولی ندارد اما خدمتش بازاریابی فروشگاه های طرف قرار داد این شرکت است.
      ایا به صورت چند سطحی پورسانت پرداخت می کند؟ بله، به شکل باینری و با سقف های مشخص.
      طبق تعریف بالا مشخص و واضح است که تخفیفات یک سیستم بازاریابی شبکه ای محسوب می شود حال شما علاقه ای به فهمیدن ندارید مشکل خودتان است.
      در اطلاعیه وزارت صنعت نیز دقیقا نام شرکت تخفیفات اورده نشده اما اگر کمی توجه کرده باشید می توانستند از کلمه تخفیف استفاده کنند که بسیار معمولی و رایج است اما به قصد از کلمه تخفیفات استفاده شده تا شاید اگاه شوید که البته بسیار بعید است.
      ماههاست که با وعده مجوز شما را اغوا می کنند اما ..
      این چه شرکتی است که حتی در وب سایت خود یک شماره تماس صحیح هم وارد نشده؟
      چرا یک ادرس صحیح در این وب سایت موجود نیست؟
      چرا صاحب ادرس اینترنتی takhfifat.com شخصی است که آدرسش در امریکا ثبت شده؟
      شما را با این سوالات تنها می گذارم شاید اندک تاثیری در آگاهی شما گذاشته باشد.
      چه زیبا میگوید استاد شاملو:
      سخت است فهماندن چیزی به کسی که برای نفهمیدن آن پول می گیرد.

      • احمد ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ :: ۱۰:۰۵
        0 - 0

        با عرض ادب و احترام
        درابتدای کلام تشکر میکنم از بابت اطلاع رسانی وزحماتی که میکشید در حوزه نتورک و قطعا میدانم که تمام تلاشتون در جهت نتورک سالم و نتورکر سالم در ایرانه که فقط در صورت صحت این موارد کشور عزیزمون رنگ پیشرفت رو میبینه
        من خودم از سال 93 در یکی از بهترین شرکت های حال حاضر نتورک مارکتینگ کار کردم و الان هم در حال حاضر توی تخفیفات مشغول کارم .
        هم سیستم نتورک مارکتینگ رو کاملا لمس کردم و هم سیستم تخفیفات رو.
        شرکت اقتصاد گستران میهن مهر اولین شرکتی بوده که درسال 88 رزومه خودشو واسه تاییدیه ارسال میکنه به کمیته نظارت و به دلیل عدم وجود کالا و عدم پرداخت اینترنتی زیرگروه بازاریابی شبکه ای به حساب نمیاد. حالا ما از شما ممنون میشیم که شما پیگیر این باشین که این شرکت باید زیرنظر صنف بازاریابی شبکه ای باشه ..ما نه قصد تخریب شرکت دیگه ای رو داریم و نه قصد تهمت و افترا . ولی خوب هست که همه افراد چه کساییکه موافق تخفیفات هستن و چه کساییکه منتقد این کار هستند در یک محیط دوستانه و به دور از هر گونه تنش مشکلات و موانع رو کشف و به فکر راهکار باشند . ضمنا بنده 10آبان تا 14آبان شیراز بودم. به همین آدرس شرکت مراجعه کردم و با خود اقای اسمعیلی هم ملاقاتی داشتم .وآموزش هم توسط یکی از لیدرای اونا دیدم. نه کسی فراری بود . نه به هم ریخته بود فضا و نه کسی پشت درب شاکی…تو دفتر تهران و چند شهر دیگه هم که رفتم همین بود.کار ما خیلی ساده هستش. ی عده فروشگاه طرف قرارداد هستن که میریم ابتدا خریدمون رو میکنیم بعد از انتخاب جنس و قیمت با ارائه کارت تخفیفمون رو میگیریم و نهایتا طبق پلن پورسانتمون رو میگیریم . کسی که میخواد پلیدبازی داشته باشه تو همه کارها میتونه چه توی این سیستم با جعل مدارک چه توی بازاریابی شبکه ای با اقوا کردن افراد که خریدهای چند میلیونی بزنن هر ماه .این بستگی به “نتورکر سالم” داره که با تمام احترامی که به همه نتورکرها که ما هم عضوی از این خانواده بزرگ هستیم دارم ولی بشدت این قضیه “نتورک سالم” توی ایران جای بحث داره چون ضربه های جبران ناپذیری رو به خانواده ها زده.توی شهرای بزرگ مثل تهران و مشهد این قضیه زیاد مشاهده نمیشه ولی توی شهرای کوچکتر که از پایتخت فاصله زیادی دارن و لیدراهای میانه اونجا هستند به شدت اقوا کاری داره رخ میده و نمونش خودم توی شرکتی که بودم اختلاف خانوادگی بین 2 لیدر میانی باعث ریختن تیمی به اندازه 1000نفرشدوهیچ کس هیچ حمایتی از این افرادی که سوخته شدن این وسط نکرد.خپ اینجا که به حساب سیستم قانونی بود…وضمانت شغلی بی نهایت!چه حالی بهتون دست میده شب خواب باشین و صب از خواب پا بشین و سایبرتون رو نگاه کنین ببینین کل تیمتون رو شیفت کردن و لغو جایگاه زدن!!میشه آش نخورده و دهن سوخته!!!ولی تو این سیستم “فروشگاه محوره” نه “کالا محور”..ما نمیگیم چی داریم میگیم چی چی میخوای؟؟ خدمت دندان پزشکی میخوای؟برو فلان جا…لاستیک میخوای؟برو فلان جا…ضمنا تاییدیه پلن درامدی گرفتن و زیر صنف رفتن هم کار دشواری نیس فقط بروکراسی داره…حتی سایت هم فیلتر بشه من تو همین شرکت هستم چرا؟؟؟چون میرم خریدمو میکنم و تخفیف میگیرم…به جرم تخفیف گرفتن که کسی نمیخواد منو تو زندان بندازه!!میندازه؟؟؟بعدشم وقتی پلن تاییدیه گرفت دوباره همین سایت با همین اسم میادش بالا..بر فرض محال تاییدیه هم نگرفت من باز هم میرم فروشگاه و هزینه های زندگیمو کاهشش میدم…دی!

  • کورش ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ :: ۱۷:۳۱
    0 - 0

    بنظر من نویسنده این مقاله از رشد سیستم تخفیفات ضرر میکنه و نگران هست که پورسانتی که از بازاریابی شبکه ای میگیره کم و کمتر بشه. شما واقعا فکر مردم هستی یا فکر جیب خودت؟؟ خوبی تخفیفات این هست که هرگز هیچکس ضرر نمیکنه. درسته مبلغی به حساب شرکت واریز میشه اما قبل از اون با کارت تخفیف رایگان حداقل به اندازه همون مبلغ واریزی به حساب شرکت تخفیفش رو گرفتیم و بعدا هم با کارت دائمی میتونیم به میزان دلخواه خرید کنیم و تخفیف بگیریم. یک نفر رو به ما معرفی کنید که ادعا کنه تخفیف گرفته و زندگیش نابود شده! حالا مقایسش کنید با بازاریابی شبکه ای که n تا ادم باید محصولات بی کیفیت یه شرکتی رو خریداری کنن و به نزدیکانشون قالب کنن یا اجناس رو انبار کنن تا عده کمی پورسانت ملیونی بگیرن. حرف اخر اینکه مردم از بازاریابی شبکه ای خسته شدن و حتی دعوت از افراد به نحوی هست که باید کلی داستان سر هم کرد و به بهونه های مختلف افراد را به جلسه معرفی کار دعوت کرد اما تخفیفات رو میشه راحت به همه پیشنهاد داد تا هم تخفیف بگیرن هم درامدزایی کنن.

    • پوریا ادیب فر ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ :: ۱۸:۴۹
      0 - 0

      کورش جان،
      عرض سلام و احترام
      ممنون به جهت نظرتون که برای ما بسیار ارزشمنده.
      در ابتدا باید خدمتتون عرض کنم که هیچ یک از اعضای ایرانیان ام ال ام عضو هیچ یک از شرکت های بازاریابی شبکه ای نمی باشند.
      صحبت ها گفته شده و برخی از دوستان هم از تجربیاتشون در تخفیفات صحبت کردند. این سیستم شاید برای شما عزیزان چیز شگرف و جدیدی باشد اما برای ما یاد آور دهها سیستمی بوده که از سال های 1380 تا به الان راه اندازی شدند و صرفا پس از پر کردن جیب چند نفر تعطیل شدند.
      به احتما زیاد به شما هم وعده مجوز دادند. اما بدانید و آگاه باشید که وزارت صنعت معدن وتجارت صراحتا با قید نام تخفیفات این سیستم را غیرقانونی اعلام کرده.
      در نهایت تصمیم با خود شماست.
      سپاس از شما

      • فرزاد ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ :: ۱۹:۳۷
        0 - 0

        عزیزم.فکر کنم شما هنوز تعریف بازاریابی شبکه ای رو نفهمیدید.کجای دنیا و کدوم شرکت نتورکی کارش شبیه شرکت تخفیفات هست؟ یه شرکت برای من نام ببرید…بعدش استفاده از اهرم انسانی و تصاعد فقط مختص شرکتهای بازاریابی شبکه ای نیست عزیزم.چرا اینو نمیفهمید شما؟ هر شخص٬ شرکت یا ارگانی برای پیشرفت کار و اهداف خود میتونه از شبکه انسانی استفاده کنه.بعدش وزارت اگر بخواد اعلام غیر قانونی بودن یک شرکت رو اعلام کنه صراحتا این کارو میکنه نه اینکه در اطلاعیه اش ابهام داشته باشه .وزارت میترسه که اسم شرکت رو ذکر کنه؟! اگر تخفیفات غیر قانونی بود تا حالا چرا خود وزارت یا سازمان اطلاعات و اماکن یا پلیس یا قوه قضائیه دستور توقیفشو ندادند.یک ساله تخفیفات داره کار میکنه و داره کل ایرانو میگیره.یعنی دولت از فعالیت این شرکت اطلاع نداره!؟ در ضمن آدرس هایی که سایت داده همه درست هستند و این شما هستید که پیدا نمیکنید یا اینکه با این دروغ ها دارید افکار مردم رو منحرف میکنید.یه بچه بفرستید اون آدرس راحت شرکت رو پیدا میکنه….اگر شرکت تخفیفات مجوزشو گرفت و رسما اعلام شد شما حرفی برای گفتن خواهی داشت؟! نمیدونم با چه رویی دیگه از این حرفها میزنید و سنگ بی عدالتی و کثافت کاری بازاریابی شبکه ای ایران رو به سینه میزنید.

      • پوریا ادیب فر ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ :: ۲۰:۲۶
        0 - 0

        بنده بصورت کاملا علمی برای شما توضیح دادم و دلیل نمی بینم در رابطه با شبکه ای بودن این سیستم بحث کنم.
        جمله زیبایست که می گه : آدم خواب رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودشو زده به خواب خیر
        در نهایت هم در رابطه با ادرس اصلی شرکت که در صفحه اصلی مندرج در سایت بنده به شخصه بیش از پنج بار مراجعه کردم وهمیشه به در بسته خوردم و جالبتر اینکه زمانی که با نگهبان ساختمان هم که صحبت می کردم از رفتار مشکوک این شرکت سخن می گفت. در نهایت تصویری از درب شرکت تخفیفات واقع در خیابان قصر و دشت شیراز برای شما گذاشتم می تونید ببینید.
        دفتر تخفیفات

  • رضا ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ :: ۱۹:۳۰
    0 - 0

    با سلام خدمت دوست عزیز کوروش
    به نظر شما واقعا خریدی انجام میشه ؟؟؟ فاکتورهای صوری که با چشم خود دیدم و حتی مهرهایی که خود نمایندگان راس ساختند و من با چشم خودم در تهران دیدم و حتی مدرک دارم که در شهرستانهایی که دفاتر این سیستم راه اندازی مثل مهریز یزد , ارومیه , بجنورد , نور , نجف آباد اصفهان فقط به این منظور که پول از جیب مردم بکشند و تازه مجوز ثبت دست لیدر راس بعد میفهمی که کجا ثبت خوردی افرادی که معرفی کردی کجا ثبت خورده مبالغ پولی که از مردم پیش پیش گرفته میشه تا اینکه مدارکت یعنی همون فاکتورها تکمیل بشه بعد در حسابهای لیدر ذخیره بشه اگه روال این سیستم کوئست قدیم نیست میشه شما بفرمائید چیه تازه لیدر راستون همون اقایون ر. ک ر.م در تهران علنا این مورد را در حرفاشون اعلام میکنند ما کوئست هستم اما قانونی من خودم توی این سیستم بودم میدونم قضیه از چه قراره

  • کورش ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ :: ۲۲:۳۳
    0 - 0

    پول پیش پیش یعنی چی؟ بعد از خرید کردن و تخفیف گرفتن؛ فاکتورهای خرید و بخشی از مبلغی که تخفیف گرفته شده به حساب شرکت واریز میگردد. این نکته که مدارک اخر هر ماه جمع اوری شده و ثبت جایگاه ها در انتهای هر ماه انجام میشود میتواند به این دلیل باشد که هنوز سیستم ثبت جایگاه ها الکترونیکی نشده و به صورت دستی انجام میشود و حتما در ماه های آینده سیستم الکترونیکی جایگزین خواهد شد. از نویسنده هم یه سوال دارم. این عکسی که از درب شرکت گذاشتید چه چیزی رو نشون میده دقیقاً؟؟

    • پوریا ادیب فر ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ :: ۲۲:۴۵
      0 - 0

      در رابطه با درب شرکت فرمودند آدرس ها همه درست بوده و یعنی ما یا اشتباه رفیتم یا اصلا نرفتیم.
      این تصویر همان دفتریست که ادرسش در صفحه اصلی سایت تخفیفات نشان داده می شود و همیشه بسته است.
      و این تصویر نمایانگر اینست که ما مراجعه کردیم اما نتیجه ای نداشته.

      • سعید ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ :: ۲۲:۰۳
        0 - 0

        در مورد بسته بودن درب ما حدود چند ماه پیش برای بررسی مجدد با کمیته صحبت کردیم.که مبنی بر توقف عمل یا
        دفاترمون بود یا سایتمون که مشخصا دفتر شیراز یه مدت بسته بود ولی به غیر از اون تایم کوتاه همیشه دفتر مرکزی از
        ساعت8صبح تا8شب تمام وقت با حضور چندین ساعته یمدیر عامل باز بوده و هست.در مورد نگهبان هم هر جایی که
        افیس و دفتر مرکزی باشه بغل دستیاشون همیشه براشون سوال میشه

  • کورش ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ :: ۲۲:۴۵
    0 - 0

    هر سیستمی ممکنه با رویه های غلطی همراه باشه اما انصافاً محتوای ایده باشگاه تخفیفات رو با بازاریابی شبکه ای مقایسه کنید. تخفیفات به مردم این امکان رو میده که هر چی دوست دارن بخرن و هر وقت دوست دارن بخرن با قیمت کمتر. اما بازاریابی شبکه ای محدود شده به کالاهای خاصی که عموما کیفیت هم ندارند. سیستم تخفیفات به مشاغل احترام می گذارد و نمی خواهد همه بازاریاب و فروشنده باشند. بر اساس قوانین مندرج در سایت ftc.gov نیز شرکتهای بازاریابی شبکه ای در ایران، نتورک نیستند بلکه شبه هرمی اند چون خرید اجباری ماهانه دارند. اما تخفیفات هرگز خرید اجباری ندارد و چون طیف گسترده ای از کالا و خدمات را شامل میشود نیازهای زندگی را پوشش میدهد و بحث خرید اجباری مطرح نیست. خرید پوشاک یا خرید گوشت و مرغ و… از کی تا حالا خرید اجباری محسوب میشه؟! اینها خریدهایی هستند که همه دارن. در جایی از مقاله هم نوشتید خریدی با مبلغ پانصدهزار تومان تا سه ملیون تومان و بیشتر انجام میشود تا جایگاه فرد اکتیو شود. این مبالغ را چجوری حساب کردید؟ مشخصه که از درصدهای تخفیف خبر ندارید و امار غلط منتشر می کنید.

    • پوریا ادیب فر ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ :: ۲۳:۱۳
      0 - 0

      در حال حاضر به دلیل اینکه این شرکت مجوز ندارد و همچنین تازه در ابتدای راه قرار دارد شما هنوز با مشکلاتی که در آینده می تواند رقم بزند آشنا نیستید.
      در رابطه با مطالب اخر که فرمودید هر کسی نیاز هاشو خرید می کنه باید خدمتتون عرض کنم:
      طی چندین جلسه ای که با افراد فعال در این شرکت برخورد داشتم عمدتا آنها با یک یا چند فروشگاه همکاری می کردند برای خرید کردن وهدفشان فقط فعال کردن جایگاهشان بود نه رفع نیازشان.
      بله بر روی کاغذ همه چیز زیبا و دقیق پیش می رود اما در عمل متفاوت.
      در رابطه با مبالغ هم نحوه محاسبه به این شکله که اگر شخصی بخواهد قرارداد شماره چهار را فعال کند حداقل باید مجموع تخفیف فاکتورش به عدد یک و نیم میلیون برسد و این یعنی حداقل چهار میلیون خرید اتفاق بیفتد تا یک و نیم میلیون تخفیف حاصل شود.
      اطلاعاتمان بیشتر از شما نباشد کمتر از شما نیست.

  • کورش ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ :: ۲۲:۴۹
    0 - 0

    شرکت که مکان عمومی نیست که درب اون باز بمونه. این عکس سند معتبری نیست واقعا و نمی تونیم از روی عکس بگیم شرکت بازه یا بسته. از دفتر تهران خبر دارم که همه روزه بازه و کار میکنن.

    • پوریا ادیب فر ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ :: ۲۳:۰۵
      0 - 0

      اهمیتی نداره که شما باور کنید یا نه.
      ما بارها و بارها رفیتم و طی صحبت هایی که با مدیر ساختمان داشتیم اونجا مدت هاست که بسته است.

  • کورش ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ :: ۲۳:۳۴
    0 - 0

    در نحوه محاسبه شما مستقیم رفتید سراغ قرارداد 4 و انگار نه انگار که سه قرارداد دیگر هم وجود دارد. اطلاعات شما کمتر از منه تو این زمینه چون حتی برای اکتیو کردن قرارداد 4 هم نیازی به چهار ملیون خرید نیست! حتما درصدهای تخفیف رو نگاه کن شما. اینکه عمدتا با یک یا چند فروشگاه بیشتر همکاری میشود و هدفشان فقط اکتیوی بوده نه رفع نیاز، در زمره رویه های غلط است که گفتم هر سیستمی ممکنه با رویه های غلطی همراه باشه. اما سیستم معیوب نیست. اصل ایده ایرادی نداره واقعا. در ضمن این شرکت مجوز دارد. تاریخ اخذ مجوز هم 29 مهر سال 94 است و به مدت 5 سال یعنی تا 29 مهر 99 اعتبار دارد و پس از این زمان نیز تمدید خواهد شد.

    • پوریا ادیب فر ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ :: ۲۳:۴۴
      0 - 0

      لطفا یک بار مطلب را دوباره مطالعه بفرمایید، در مطلب نوشته شده از پانصد هزار تومان تا سه میلیون تومان.
      در رابطه با مجوزتون هم باید عرض کنم بنده وقتی می خوام قصابی راه اندازی کنم باید برم از بهداشت مجوز بگیرم نه صنف ارایشگرها!!!
      این شرکت مجوز فعایت اطلاع رسانی اینترنتی داره حالا این برای شما مجوز محسوب میشود؟؟
      دوست گرامی مطالب و نظرات خودتون رو با ما در میان گذاشتید، از این پس خوانندگان خود قضاوت می کنند.
      از تایید نظرات تکراری شما از این پس معذورم
      سپاس

  • رضا ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ :: ۰۵:۵۵
    0 - 0

    با سلام
    آقای کوروش عزیز اولا قراداد 125 ، 250 ، 500 ، 1500 کشک میدونی چرا نگرش همون لیدرهای تهرانتون روی 500 و 1500 اگه 500 آوردید ثبت میخورید نیاوردید نه چون اگه ایشون 500 زده باشه و شما 125 به ضرر ایشونه باید 4 تا 125 باشه تا ایشون به درامد برسه نکته دوم اگه در بار اول شما روی قراداد یک به یک زدید همون تعادل باینری که می فرمائید باز رعایت شد بهتون پورسانت نمیده باید صبر کنید تا تعادل 3 به 3 یعنی 6 نفر وارد سیستم شما بشه تا شما پورسانت بگیرید چرا چون سیستم شما n جایگاهی و قبلا همون لیدرهاتون پلن به اصطلاح 7 جایگاهی براتون زدند و از دو جایگاه تعادل اول بهتون پورسانت نمیده 3 به 3 باید رعایت بشه بعد اگه قراداد 500 بالا سری زده باشه و زیر مجموعه 125 یعنی باید 24 نفر وارد سیستم بکشه تا پورسانت بگیره آقای فرزاد میشه لطف کنید بفرمائید اسم این میشه چی واقعا خرید اجباری یعنی چی؟ معناش میشه شما بفرمائید بعد تخفیف های بالاتون روی چه چیزهایی و چند مثلا مهریز یزد نگرششون روی فرش چرا چون 50 درصد چی میگند آقا برو یه فرش یک میلیون تومانی بخر بگذار گوشه خونت استفاده کردی کردی نکردی مهم نیست پول مهمه روی لباستون چقدر تخفیف انموقع چقدر باید لباس بخری یا فرقی نداره مثلا همون تهران که ادعا دارند با عکاسی آویِژه 50 درصد تخفیف چیزی که میگند اقا برو یه عکس 1 میلیون تومانی بگیر قرارداد 500 ما هم خودمون با این عکاسی خودمون فعال کردیم میگی ما عکس نیاز نداریم میگه نگرش و درامد مهمه اگه این خرید اجباری نیست میشه بفرمائید چیه ما هم بدونیم بعد جالبه ته تو عکاس درمیاری میبینی به نام لگ شرکتتون اقای فاتح سوم چرا برای این که فرد رو نگه دارید ازش پول پیش میگیرید یا بهش فاکتور صوری با مهر جعلی میفروشید میشه جوابم بدید این قضیه اش چیه که تا حالا نتونستید جوابم بدید اگه دروغ یه سر برید بانک و حساب آقای رضا کیانی و رضا مصطفایی از ماههای قبل چک کنید بد نیست بیشتر براتون قضیه روشن میشه من یه نفر میشناسم به حساب همون آقای مصطفایی پول واریز کردند وسط راه پشیمون شدند اقا من نمیخوام تخفیفات کار کنم ایشون پول اون بنده خدا نداد و اون بنده خدا قید پولش زد حالا شما دائم سنگ پاک بودن تخفیفات بزن اونش بماند که افرادی که معرفی میکنی روی تعادل کیا میخوره بعد مجبورت میکنند یه جایگاه دیگه بزنی شعارشون برات ذخیره میشه برو تحقیق کن ببین چرا کسی که مجوز ثبت داره مخصوصا نماینده های شهرهاشون مثل ارومیه ، مهریز یزد ، نجف اباد اصفهان و نور و .. تعادل اونها رعایت شده چند جایگاه دارند و همه رو اکتیو کردنداگه قرار به مجوز گرفتن از صنعت و معدن و پاک بودن این سیستم باید ماهیت این چیزها برای وزارت مشخص بشه من خودم فردی هستم که با این سیستم ضربه خوردم و زیر مجموعه هایی که آوردم برای حفظ تعادل انها از بین رفت مدرک هم دارم و یه سوال دیگه چرا این سیستم مجوز ثبت دست لیدر راس چرا همه این مزیت را ندارند که افرادی که معرفی میکنند خودشون ثبت بزنند خندم میگیره از این که میگید ثبت نام دستی الکترونیکی نیست فکر کنم خودت به خواب زدی پس اونموقع که در سایت takhfifat.com دفتر کاری به چه معناست چرا ثبت جایگاه موقت برای همه فعال نیست چرا قسمت پورسانت قابل برداشت باز نمیشه؟؟؟؟؟

  • رضا ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ :: ۰۵:۵۵
    0 - 0

    اقای کوروش و فرزاد لطفا جواب سئوالهای من بدید منتظرم

  • کورش ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ :: ۱۱:۲۰
    0 - 0

    متاسفم از این بابت که بعضی از کامنتهای ما تایید نمیشه که شما بتونی اونها رو بخونی چون به ضرر خودتونه. جواب شما هم در قالب یک جمله دادم قبلا. ایده این سیستم عالیه و ایرادی نداره اما هر سیستمی ممکنه با رویه های غلطی همراه باشه. شما نمیتونی از اصل این ایده ایرادی بگیری و صرفا گیر دادی به افرادی خاص که من هم نمیشناسمشون. حتی صحت صحبتهای شما در مورد این افراد اثبات نشده. لطفا اگر به ایده اصلی این طرح ایرادی دارید بفرمایید و اگر نمی تونید ایرادی بگیرید پس کمک کنیم تا یه سیستم خوب خرید و فروش حاکم بشه و مردم لذت ببرن. یک سوال خیلی مهم دارم. شما که سنگ بازاریابی شبکه ای رو به سینه می زدید جواب بدید که لیدرهای بازاریابی شبکه ای خیلی درستکار و اصولی هستن واقعا؟ شرکتهای بازاریابی شبکه ای تخلف دارن اخطار گرفتن تعلیق شدن لغو جواز شدن حالا شما بیا ازشون تعریف کن.

    • پوریا ادیب فر ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ :: ۱۲:۲۱
      0 - 0

      در رابطه با تایید پیام ها:
      دوست گرامی اگر بنده قصد تایید نکردن پیام های مخالف این متن رو داشتم. پیام هایی که در نظرات بالا آمده هم نباید تایید می شدند. دلیل تایید نشدن پیام های شما تکراری بودن مباحث مطرح شده است که صرفا وقت خواننده را میگیرد و در دنیای وب اینگونه پیام ها اسپم یا هرزنامه تلقی میشوند و ما هم از تایید آنها معذوریم.
      در همین نظر جدیدتون هم هیچ گونه صحبت جدیدی مطرح نکردید که در واقع نباید تایید میشد.

    • آرش رنجبر ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ :: ۲۳:۳۰
      0 - 0

      عدوست عزیز شما بدجور بازاریابی شبکه ای رو که قدمت چندین و چند ساله تو دنیا داره رو کوبوندید متاسفم براتون البته این ضعف بزرگیه که با تخریب یک بیزینس دیگه شغل خودتون رو خوب جلوه بدید
      آره منم قبول دارم بعضی از فعالان بازاریابی ضبکه ای حرفه ای عمل نکردن صنعت بازاریابی شبکه ای هفتاد سال آزمون و خطای خودش رو پس داده
      این شرکت زیر ساخت هاشو هنوز گسترش نداده یه سایت داره که هنوز پلنش بالا نیومده
      مراکز طرف قرار دادش نیومده
      خیلی باگ دیگه هم داره
      یک سوال ؟
      اگه به توهم درآمد در این شرکت نبود آیا میرفتی عینک 700 هزارتومنی بگیری که پونصدشو بریزی تو حساب مدیر عامل

  • رضا ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ :: ۱۴:۲۵
    0 - 0

    سلام
    کورش عزیز اولا من نه سنگ بازاریابی شبکه ای به سینه میزنم و نه خواهم زد میل خودتون خواهشا خودتون به خواب نزنید قصد من در مورد ذکر حقایق اینجا افشای باطن این شرکت , تحقیق کن و ببین چند خانوار به خاطر سیستم کوئست بیچاره شدند و مالشون از دست دادند تخفیف گرفتن موردی نداره کی که از تخفیف بدش بیاد تخفیفان هم همین کار میکنه باطن کارتون مورد داره حرف شما قبول اگه هشیار باشی با یک تلفن ساده به لیدرت میتونی تحقیق کنی این افراد لیدرهای تهران هستند یا خیر یه تحقیق ساده تر دیگه انجام بده ببین عکاسی اویژه شیراز و تهران از کی؟؟ اگه تهش به لگ شرکتتون فاتح نرسیدی بیا اثبات کن مگه هدفتون حمایت از فروشگاهها نیست پس چرا نمایندگی عکاسی شما باید لگ شرکتتون باشه نه یه مغازه دار عادی نه عکاسی ای دیگه ای در تهران و شیراز نبود سئوال دوم ایا پورسانت دهی 3 به 3 و مثال 125000 و 24 نفر قبول داری یا نه سوم چرا هر فرد مجوز ثبت نداره که من که افرادم به سیستم شما معرفی میکنم لیدر راس باید تعیین کنه که ثبتش کجا بخوره یه سوال از ایرانیان ام ال ام دارم چطوری میتونم شکایتم از این سیستم به وزارت صنعت و معدن برسونم و آن به اثبات برسونم لطفا راهنمایی بفرمائید ممنون

    • پوریا ادیب فر ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ :: ۱۷:۰۱
      0 - 0

      عرض ادب و احترام
      برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه شکایت .
      در صفحه تماس با ما پیام خودتون رو ارسال بفرمایید.

  • فرزاد ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ :: ۱۴:۵۵
    0 - 0

    آقا رضای محترم
    امیدوارم این پیام رو بذارند.در مورد خرید های اجباری که گفتید بگم که اصلا خرید اجباری در کار نیست.ما چیزهایی رو میخریم کع نیاز روزانه ماست.سوپر مارکت خرید کنید میشه خرید اجباری؟ گوشت و مرغ ٬کفش ٬کاپشن٬ مانتو٬ روسری٬ لوازم آرایشی و لوازم خانگی و غیره میشه خرید اجباری؟؟!! دندانپزشکی و آرایشگاه و مکانیکی و غیره لازم داشته باشی میشه خرید اجباری؟!!! حالا شما یه نقر رو دیدید که بر طبق اصول و قوانین سیستم پیش نمیره باید خود شرکت رو مقصر بدونید حالا به فرض هم اگر راست گفته باشید.
    در مورد تعین قرارداد ها هم راست نمیگید.لیدر من خودش قرارداد ۱۵۰۰۰۰۰ رو فعال کرده اما من خودم ۱۲۵ هزار رو فعال کردم و هیچ اجباری هم در اکتیو کردن جایگاهی که لیدر مجموعه داشته باشه نیست.حتی افراد مجومه خودم هم ۱۲۵ رو فعال کردند و بعضی هاشون هم ۲۵۰ هزار.هرکسی هر جایگاهی که دوست داشته باشه رو فعال میکنه.پس خواهشا دروغ نگید.
    در مورد این که لیدر مجموعه ثبت نامها رو انجام میده و به میل خودش افراد رو در زیر مجموعه خودش میچینه تا اینکه تعادلش برقرار بشه هم به خطا رفتید.هیچکس نمیتونه این کار رو بکنه.هر کسی که ثبت نام میکنه در زیر مجموعه معرفش قرار میگیره.ما دفتر کاری داریم و همه این چیزا مشخص میشه.سیستم تخفیفات نقصی نداره اگر هم مشکلی پیش بیاد از طرف افراد پیش میاد.مثل همین نتورک مارکتینگی که شما ازش حمایت میکنید.من خودم نتورک مارکتینگ رو قبول دارم اما شرکت ها و افراد مشغول در آن این سیستم رو به گند کشیدند از بس سر افراد کلاه میذارند و دغل بازی درمیارند.مثل خریدهای اجباری و ماهانه.جنسهای بیکیفیت و گران.عدم پاسخگویی به شکایات و مشکلات افراد و کلی وعده وعید های دروغینی که به این مردم بیچاره میدند.اصلا نتورک ایران مسخره بازی بیش نیست.تا الانش صدها نفر یا حتی بگم هزاران نفر متضرر شدند در این سیستم بازاریابی شبکه ای.
    حالا تخفیفات اومده و از این نتورک سالمتر و عامه پسند تر هست شما نتورکر ها دارید از ترس سکته میکنید چون گروه گروه افراد شما وارد سیستم تخفیفات میشن.
    شما اگر راست میگید از اصل سیستم تخفیفات ایراد بگیرید نه از افراد فعال در آن و حتی مطمئنم چیزایی که گفتید واقعیت نداره و فقط از سر دشمنی با تخفیفات این حرفا رو میزنید.نمیدونم بچه های تخفیفات چیکارت کردند که اینجوری میخواید تلافی کنید!!!

  • رضا ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ :: ۱۵:۴۶
    0 - 0

    دوست عزیز اقا فرزاد متاسفانه متاسفانه فالویی که لیدرهای شما و خود شما انجام میدید این که با توجه به اخطار ایران هشدار و وزارت صنعت و معدن چرا دولت نیومده دفاتر نمایندگی ها رو ببنده و فعالیت شما رو توقیف کنه متاسفم که با این مطلب میخوایددو واقع پرده ای بر باطن سیستم خودتون بکشید و حقیقت آن رو فاش کنید تا افرادی مثل امثال من گول بزنید تا جیب خودتون پر کنید

  • فرزاد ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ :: ۱۸:۱۴
    0 - 0

    آقا رضا
    ما افراد رو فالو نمیکنیم که وعده وعید دروغین بهشون بدیم.اصلا سیستم تخفیفات انقدر ساده و واضح هست که حتی یه بچه هم اونو میفهمه .ما در تخفیفات دو دسته افراد داریم.یه دسته کسانی هستند که فقط بن تخفیف رایگان بهشون میدیم که بروند برای خودشون از فروشگاها خرید کنند و این افراد وارد پلن درامدزایی نمیشوند.یه دسته هم هستند که هم تخفیف میخوان هم میخوان در طرح درامدزایی سیستم هم فعالیت کنند.پس ما کسی رو مجبور به کار نمیکنیم.
    در سیستم تخفیفات هم شرکت به سود میرسد٬ هم افراد عضو شرکت٬ هم فروشگاهها و مراکز خدماتی و هم تولید کننده ها و هم دولت که از شرکت مالیات دریافت میکنه.هم باعث تعادل قیمتهای بازار میشود و برای عموم مردم مفید هست .اینجا کسی متضرر نمیشه.همش منفعت هست.ضررهایی که شما میگید متحمل شدم واقعا نمیدونم از کجا و کدام قسمت ضرر کردید!!! از تخفیفهایی که گرفتید متضرر شدید یا از کسب درامدش؟!!! این حرف شما واقعا خنده آوره.این حرفها رو به کسی بگید که در جریان کار نباشه!!!
    درمورد ایران هشدار و وزارت هم قبلا گفتم.ما در پرزنت ها اصلا تا به اکنون به کسی نگفتیم از کمیته نضارت بر بازاریابی شبکه ای مجوز داریم.همیشه گفتیم و فعلا خواهیم گفت که ما مجوز بازاریابی شبکه ای نداریم چون اصلا کار ما بازاریابی شبکه ای نیست.ما از جایی دیگر مجوز داریم و هیچ مشکلی هم نداریم.با این حال وزارت به شرکت تخفیفات گیرداده بود که باید بیایید زیر نظر ما.ما هم چند ماه پیش مجوز بازاریابی شبکه ای هم دریافت کردیم فقط کارهای پایانی اداری آن باقی مانده که آن هم به امید خدا داره تموم میشه.و دیگه کسی هیچ بهونه ای برای اینکه شرکت تخفیفات رو غیر قانونی اعلام کنه نخواهد داشت.
    وزارت هم این اطلاعیه اخیر رو هم برای این داده بیرون که انقدر این شرکتهای بازاریابی شبکه ای و لیدرهای شبکه ها از ترس اینکه از تخفیفات ضربه نخورند به وزارت زنگ میزنن و شکایت میکنند.وزارت هم این اطلاعیه رو داده که دست از سرشون بردارند فعلا تا رسما مجوز شرکتهای جدید رو اعلام کنه.
    پس خواهشا انقدر شلوغش نکنید .هر روز علم و تکنولوژی پیشرفت میکنه و تولیدات و سیستم های جدید جای قبلی ها رو میگیره.ما هم ناگذیر باید این تغیرات رو بپذیریم.سیستم تخفیفات هم از این دسته از سیستم های نوین هست که مطمئنا جای خود را پیدا خواهد کرد و با قدرت و استواری پیش خواهد رفت.
    در ضمن جواب پیام های قبلی من رو ندادید.پاسخ قانع کننده ای از شما ندیدم بجز پیامهای مغرضانه.

  • رضا ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ :: ۱۸:۳۱
    0 - 0

    اقا فرزاد دوست عزیز میشه یه سئوال بپرسم چرا اینقدر نسبت به تخفیفات تعصبی حرف میزنید همون لیدر راستون که قرارداد 1500 فعال کرده چند تا باید 125 یا 250 داشته باشه تا روی تعادل 3 به 3 به پورسانت برسه مگه 72 نفر روی 125 و 36 نفر روی 250نمیشه تازه تعادل 3 به 3 اگر اشتباه میگم بفرمائید که یا حقیقت کتمان میکنی یا سیستم خودت نشناختی بعد کدوم لیدری میگه من 1500 میزنم شما 125 خنده دار که خودش کی به در امد برسه همون طور که در بالاذکر شده میشه بفرمائید من چقدر مرغ , گوشت , مانتو , روسری بخرم تا قرارداد 1500 حالا اونم نه 500 یا همون 250 خودت اکتیو بشه مگه مرغ و گوشت و … بیشتر از 10 درصد تخفیف داره اگه داره بفرمائید کدوم شهر ما همه ملت ایران جمع کنیم برند از همونجا بخرند بیاند شرکت شما من لینک کانال تمام فروشگاههای شهرها دارم بعد یه سئوال دیگه شما چرا حقیقت کتمان میکنی من الان رفتم توی سایت ثبت نام کردم از من کد ملی معرف میخواد نام کاربری معرف میخواد ؟ تا کد کاربری به لیدر راس ندم که من ثبت نمیخورم اگه این موضوع نمیدونی بیشتر در موردش تحقیق کن اگه نه پس خواهشا حقیقت کتمان نگن خودت مدیون ملت نکن سیستم کوئست هم همینطور بود اگه اطلاعاتی در موردش نداری یه تحقیقی در موردش بکنی بد نیست بکنی بدردت میخوره در ضمن من که گفتم من هیچ سیستم بازاریابی شبکه ای کار نمیکنم این موضوع چطوری بهت ثابت کنم دوستم اومد گفت تخفیفات خوبه خرید ماهیانه نداره فلان و … مثل شما نمیدونست چطوری غلو کنه بعد هم که اول پول پیش از من گرفت گفت تو که میری خرید چه فرقی داره پول پیش بده بعد که واریز کردند به حساب همون لیدرهای تهرانتون بعد که فاکتور یکم کم داشتم همونها فاکتور صوری بهم فروختند مهر جعل آن فروشگاه جلوی چشمم روی فاکتور زدند بعد هم که چند نفری معرفی کردم دیدم بله چه خبر بعد هم که دیدم افرادم جای دیگه ثبت خورده و یه ثبت جایگاه دیگه برای من زدند به اصطلاح خودشون یه کتی که دوباره باید پول بدی بعد هم که تحقیق کردم دیدم بله شهرهای دیگه مثل ارومیه و یزد و نور و نجف اباد اصفهان که تند تند دارند قرارداد 500 فعال میکنند و هم همین طور دفتر که میرفتم بیشتر عکاسی اویژه معرفی میکردند چرا چون 50 درصد تخفیف بود بعد که کاشف به عمل اومد مال لگتون فهمیدم باطن این سیستم چیه خودم کشیدم کنار تازه از دوستم هم شنیدم که شهریور ماه مدیرتون گفته هر کی دو نفر به این سیستم وارد کنه من بهش پورسانت دو برابر میدم به شرطی که فاکتوهاش از 6/13 تا 6/30 باشه که دوستم معرفی کرده بود یه نفرشون دو تا از فاکتورهاش قبل این تاریخ بود همون خرید مایحتاج گوشت ها و … که میگی بهش ندادند گفتند به این دلیل شامل حالت نمیشه قاه قاه بهش خندیدم

  • فرزاد ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ :: ۲۱:۰۲
    0 - 0

    اقا رضا
    خداییش حرفات و دلایلت خیلی مسخره و خنده داره!!! اصلا هر مثالی که میاری و میخوای ایراد بگیری از کار نمیتونی و بهانه هایی میاری که اگه به یه ناقص العقل بگی خندش میگیره.من مطمئنم شما هنوز که هنوزه سیستم و روال کار شرکت تخفیفات برات توجیه نشده.خداییش هنوز نفهمیدید که کار بر چه روال هست.داداش به نظرم یه بار دیگه برو یه تخفیفاتی کارو بهت معرفی کنه و تا خوب توجیه بشی که دیگه این دلایل و مثالهای مسخره رو اینجا ننویسی.من که دیگه حوصله پاسخ به شما رو ندارم و وقتشم ندارم هی بیام اینجا بنویسم.تو هنوز پلن ها رو یاد نگرفتی و همه چیو داری اشتباه میگی.هنوز نمیدونی تعادل چجوری برقرار میشه و پورسانت ها چطوری پرداخت میشه!!!! چرا عدد و ارقام رو قاطی کردی؟! اصلا این محاسباتی که شما کردید اشتباهه داداش.برو یه بار دیگه برات توضیح بدن.وقتی میخوای بری کاری رو انجام بدی اول در موردش تحقیق کن و خوب توجه بشو بعد شروع به کار کن.همینجوری سرتو میندازی پایین و نمیتونی کار کنی و بعد کارو ول میکنی همین میشه.
    اصلا کی گفته با خرید گوشت و مرغ جایگاه ۵۰۰ فعال میکنیم!؟ من همچین چیزی گفتم!؟ تو متنو یا خوب متوجه نمیشه یا خودتو به اون راه میزنی.فروشگاهها و اجناس درصد تخفیفاتشون با هم فرق میکنه.بعضی چیزا تخفیف کم دارند بعضی ها هم زیاد.
    در ضمن ما هرچی نیاز داریم میخریم.نیاز روزانه.نه اجباری و فقط به خاطر فعال کردن جایگاه.اینجا مگه نتورکه که خرید اجباری داشته باشیم؟
    مثالهایی که درمورد افراد میاری رو من تأید نمیکنم چون نمیشناسم و من هم تهران نیستم.بعدش استباه یه نفر رو نباید پای یه سیستم بذاری.اگر راست میگی از ماهیت خود تخفیفات ایراد بگیر نه از افراد.
    مثل اینه که مثلا یه نفر مسلمان به فرض دزدی کنه و مرتکب گناه بشه و بگید سیستم دین اسلام بر پایه دزدی بنا شده. این منطقیه به نظر شما؟
    داداش برو خودتو اصلاح کن .زشته این کارا.از یه جای دیگه و از ندومم کاری های خودت ضربه خوردی و الان میایی اینجا سر شرکت تخفیفات خالی میکنی.
    من تعصبی هم به تخفیفات ندارم.هر شرکتی سالم باشه و واقعی من با اون کار میکنم.در حال حاظر هم شرکت بهتری جز تخفیفات نمیشناسم.حالا شما هرجور راحتی خودتو خالی کن.
    و سلام

  • رضا ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ :: ۰۵:۳۸
    0 - 0

    فرزاد عزیز سلام برات متاسفم جواب سئوالام نداری دیگه سر ملت درد نیار دوست عزیز تخفیفات پشت کلمه تخفیف خودش قایم کرده گفتم وگرنه کیه که از تخفیفات بدش بیاد تخفیفان هم همینکار میکنه اصل ، باطن سیستم من چند سئوال ساده از شما پرسیدم توش موندی هنوز جوابم ندادی فقط هارت و پورت کردی 1- در مورد پلنتون که سنگش به سینه میزنی روی همون قرارداد 1500 اگه یکی 125 باشه مگه 72 نفر یا روی 250 ، 36 نفر نباید بیاری تا تازه روی تعادل 3 به 3 پورسانت بگیری غیر از اینه بگو2- مهمترین چیز فاکتور صوری درست کردن برای لیدرهای راستون عین آب خوردن یه جعل مهر فروشگاه 2- چرا عکاسی لگ شرکتتون باید جزو قراردادها باشه یعنی هیچ عکاسی در شهر تهران و شیراز نیست ؟ 3- چرا تمام افراد نباید مجوز ثبت خودشون داشته باشند تا افرادی مثل من ضربه این سیستم نبینند مگه اینجا کوئست ؟؟ اگه اینها نمیتونی جواب بدی پس تعصبی نسبت به سیستمت حرف نزن اگه لیدرهای بازاریابی شبکه ای دارند سوء استفاده میکنند چرا اینجا هم همچین روندی داره تازه شما دروغ هم توی پرزنتهاتون خیلی میگید میگید خدمات درمانی مثل دندونپزشکی تو تهران به اون بزرگی نبود چه برسه به شهرستانها

  • کورش ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ :: ۱۰:۳۹
    0 - 0

    رضا جان بنظرم شما از کسی که تخفیفات کار میکنه خواهش کن که سیستم رو برات توضیح بده. بد فهمیدن یه موضوع بدتره از نفهمیدنش. درباره پلن مدام اشتباه خودت رو تکرار میکنی و نویسنده این مقاله هم نیست که بهت بگه حرف تکراری نزن فقط بلده به ما تذکر بده. هستن افرادی که قراردادهای یک و دو امضا کردن. کسی هم مجبورشون نکرده قرارداد 4 ببندید. با همون قرارداد دلخواه خودشون شروع به کار کردن و اتفاقا عموم افراد دوست دارن قرارداد 3 یا 4 ببندن چون در بلندمدت درآمد بیشتری نصیبشون میشه. اگه میخواستیم فاکتور صوری بدیم چه نیازی بود شرکت با فروشگاه ها و مراکز خدماتی قرارداد ببنده؟؟ اگه یک نفر یک بار همچین خطایی کرده باشه خودش ضرر کرده و معلومه سیستم تخفیفات رو درک نکرده. شما نمی تونی اشتباه یه شخص رو به عنوان باگ سیستم در نظر بگیری. در رابطه با عکاسی هم چه اتفاقی ناخوشایندی افتاده؟؟؟ شما میری عکاسی که عکس خوب بگیری چکار داری صاحب عکاسی کیه؟ مگه میخوای با صاحب اونجا عکس دو نفره بگیری؟؟ چون فعالیت این شرکت تازه شروع شده طبیعیه که برای قراردادای اول به جاهایی مراجعت میشه که شناخت قبلی نسبت به اونها وجود داره. اینجوری راحت تر میشه باهاشون کار کرد دوست عزیز و بدون چانه زنی تخفیفشون رو میدن. در رابطه با متضرر شدن شما قبلا بهتون جواب دادن اما شما بازم تکرار میکنی. اگه دوست شما سرتون کلاه گذاشته، مشکل بین شما و دوست شماست. اینجا که دادگاه نیست برادر من! چرا میچسبونیش به سیستم تخفیفات؟؟ اشتباه خودت رو قبول کن عزیز من. اگه کاملا با سیستم آشنا بودی دوستت نمی تونست فریبت بده اما کاملا مشخصه همون موقعی که متضرر شدی اطلاعاتی از سیستم نداشتی که گول خوردی و همین حالا هم اطلاعاتت درست و کامل نیست. من به شما گفتم از ایده این سیستم ایراد بگیر بعدا شما گیر دادی به اشتباهات چند نفر که هنوزم در حد ادعاست و نتونستی چیزی رو ثابت کنی. ساده لوح بودن خودت رو با انتقاد از سیستم توجیه نکن. خدمات درمانی هم مثل سایر خدمات توسط سیستم تخفیفات پوشش داده میشه. تهران با دندونپزشکی قرارداد بسته شده و شهرستان ها هم نیاز به گذشت زمان داره. مگه شرکتهای بازاریابی شبکه ای از همون روز اول n تا محصول داشتن؟؟؟

    • پوریا ادیب فر ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ :: ۱۰:۴۷
      0 - 0

      ایران هشدار رسما شرکت تخفیفات را غیر قانونی اعلام کرد.

  • کورش ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ :: ۱۲:۱۲
    0 - 0

    خدا میدونه که لیدرهای بازاریابی شبکه ای چقدر پول هزینه میکنن تا همچین اخباری تو سایتهای رسمی منتشر بشه. تو متنش نوشته بود فروش کالا و خدمات در صورتی که تخفیفات فروش کالا و خدمات نداره بلکه خدماتش را رایگان ارائه میده و افراد در صورت تمایل به کسب درامد میتونن بخشی از پولی که تخفیف گرفتن رو به حساب شرکت واریز کنن. بدیهیه که تخفیفات به سود جامعه و به نفع گردش اقتصادی بازار خواهد بود اما متاسفانه عده ای سودجو نمیخوان این اتفاق خوب رخ بده چون منافعشون به خطر میفته. زور میزنن که تخفیفات مجوز بازاریابی شبکه ای نداره و توان درک این رو ندارن که تخیفات اصلا بازاریابی شبکه ای نیست. یه زمانی نتورک مارکتینگ هم نقد میشد اما الان 20 تا شرکت نتورک مارکتینگ دارن کار میکنن. سیستم بازارسازی فروشگاهی یه سیستم مدرن و جهانیه که تو کشور ما باهاش مقابله میشه و متاسفانه این تقابل نه از روی منطق بلکه بخاطر به خطر افتادن منافع عده ای ادم سودجو هست. انیدواریم که تخفیفات به جایگاه واقعیش دست پیدا بکنه و مخالفین غرض ورز این سیستم یادشون باشه که آخرتی هم وجود دارد!

    • پوریا ادیب فر ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ :: ۱۲:۱۸
      0 - 0

      دو چیز را پایانی نیست:
      ۱) جهان هستی
      ۲) حماقت انسان ها

  • کورش ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ :: ۱۳:۳۷
    0 - 0

    موافقم منم. حماقت بعضی ها که این سیستم رو رد میکنند پایانی نداره. این خبر ایران هشدارم برای دیروز و امروز نیست دو ماه پیش اومده بود روی سایت و برداشته شد و مجددا برای بستن دهان لیدرها و مدیران شرکتهای بازاریابی شبکه ای اومده روی سایت. در ضمن شرکتی به اسم تخفیفات وجود نداره و جای تاسف داره که فرق MLM و MIM رو نمی دونید. شما که اسم ساییت خودتون ایرانیان ام ال ام هست اصلا صلاحیت این رو ندارید که درباره صنعت دیگری به اسم MIM نظر بدید ولی غرض ورزانه این کار رو انجام میدید چون فقط پول براتون مهمه. پولی که به قیمت انبارکردن کالاهای بی کیفیت شرکتهای بازاریابی شبکه ای توسط افراد کف مجموعه در این شرکتهاست که گرفتار نون شب هستن اما فریب لیدرها رو خوردن و اجبارا این محصولات رو میخرن تا قالب کنن به اطرافیانشون یا انبار کنن.

    • پوریا ادیب فر ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ :: ۱۳:۵۸
      0 - 0

      هیچ گونه خبری از وب سایت ایران هشدار حذف نشده و هنوز آن خبر در آرشیو اخبار ایران هشدار موجود است.
      پیام های شما نشان دهنده سطح توهمیست که به شما داده اند. ما به جهت انتشار این مقاله با هیچ شرکت یا شخصی در ارتباط نبوده ایم.
      و در نهایت به جهت پیگیری وب سایت ما از شما کاربر گرامی سپاس گذاریم.

      • رضا ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ :: ۱۷:۵۵
        0 - 0

        کوروش عزیز
        برات خیلی متاسفم شما اصل قضیه نفهمیده یا پرده بر خطاکار بودن سیستم خود میکشید جالبه عکاسی های شهر از مشتری زیاد شدنشون بدشون میاد که شما مستقیم عکاسی لگ شرکتتون قرارداد کردید که فاکتورسازی خیلی راحت باشه در ضمن دوست من سر من کلاه نگذاشت بگه لیدر راس تهران کیانی و مصطفایی سر من کلاه گذاشتند

  • ناشناس ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ :: ۱۰:۳۷
    0 - 0

    بادرود
    دراقتصاد ابعاد مختلف چه مستقیم وچه غیر مستقیم جامعه اثر گذارست وجود داشته جوامعی که اقتصادی پویا داشته اند اما دربخشهایی بدلیل خلأقانون دربخشی از قوانین مربوط به اقتصاد رشد راند خواری وچپاول را دربر داشته ست
    جوامعی که توانستند این خلأراشناسایی و ترمیم کنند نجات یافتند درغیر اینصورت سقوط کردند وترکیه یک الگوی مناسب دراین مقوله ست که هنوز گرفتار این راندخواریها وچپاول ست علی رغم پروژه های بزرگ اقتصادی خصوصا تلاش برای ورود به اقتصاد اروپا موفق نبوده ست
    درکشور عزیز مانیز به نوعی درگیر این مسایل بوده وهستیم
    درکشور اهم امور به دست قوه ست
    مقننه که قانون گذار ست
    مجریه که مجری قانون ست
    قضاییه رسیدگی به جرایم وقانون شکنی ست
    مردم ما درفشار اقتصادی و وتورم دچار تعارض شده و حتی نمیتوانند مایحتاج اولیه ی زندگی را تامین کنند
    مقام معظم رهبری امسال را سال اقتصاد مقاومتی وعمل نامیدند از گفته های آن مقام معظم نگرانی ایشان از اقتصاد اکنون کشور ست که حربه ای شده ست برای دشمنان این مملکت لذا تخفیفات با نظر محترم مدیریت استارت خورد ومن ودوستان لبیک گفتیم چراکه کاری که انجام میدهیم دقیقا درراستای مصلحت کشور ودولت وهمچنین پاسخی مثبت به نگرانی مقام معظم رهبری ست
    اینکه ما کارقانونی انجام میدهیم یاخیر تنها نظر قوه ی قضاییه بوده وهیچ ارگان وسازمانی حق اظهار نظر ندارد
    ایران هشدار خود تحت فشار برخی راندخواران اقتصادی اظهارتی بیان میدارد که هیچ مدرکی قانونی درمورد بیانیه های خود ندارد
    گذشت آنزمانی که باشایعات وفرا فکنی بتوانید ضربه به کسانی بزنید که به امر رهبرشان جهاد اقتصادی کرده اند وما تاپای جان به آرمانهای انقلاب گام برمیداریم وتخفیفات یکه تاز اقتصاد نوین دردنیاست وخرسندم که تخفیفات لرزه برجان راندخواران اقتصادی انداخته ست
    امیدوارم بادرک درست وصحیح ازعملکرد تخفیفات دربه ثمر رسیدن رسالت طلایی این شرکت کمک کنید درغیر این صورت نابود خواهی شد
    چه نیک وشایسته ست که چهره ی پنهان واقعی این راندخواران اقتصادی که بسان آفتاب پرست رنگ عوض میکنند توسط عملکرد درست وصحیح اقتصادی وبازار نمایان میشود

    • پوریا ادیب فر ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ :: ۱۵:۳۰
      0 - 0

      سپاس از شما
      تمامی صحبت های شما را چیزی جز سیاه نمایی و مغلطه نمی بینم. سیستم تخفیفات به جهت تشویق به مصرف گرایی کاملا با اقتصاد مقاومتی در تضاد است. تا چند روز پیش ملاک و معیار ایران هشدار بود و حال به دلیل اینکه این رسانه نظر خود را اعلام کرده باز عده ای با بهانه های واهی سر باز میزنند و از قوه قضاییه صحبت میکنند. قطعا برخورد قوه قضاییه به مراتب شدیدتر و سخت از رسانه های مرجع می باشد. در نهایت پرونده سیستم تخفیفات را بسته شده می دانیم و شما هم سعی کنید در توهم این رانت خواران که بسیااااااار از تخفیفات واهمه دارند نمانید.
      ناپلئون : اعتراف به گناه و اشتباه، فضیلتی است که در هر کس یافت نمی شود.

  • رضا ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ :: ۱۷:۵۱
    0 - 0

    با سلام دوست ناشناس عزیز
    آیا میدانستی که بعضی لیدرهای راس این باشگاه قبلا در شرکت ابر تجارت فعالیت داشتند شرکتی که لغو مجوز شد در واقع شرکت شما همانند همان شرکت که با تعلیق شدن خود فالوی سایت و محصول و… میکرد فالوی داریم مجوز میگیریم را انجام میده شرکتی که با وجود ابتدای کار بودن درست عمل نکرد و از همان ابتدا با کار خلاف خود پشت کلمه تخفیف پنهان شده است در واقع سیستم شما میخواد وجهه خود را پشت این کلمه پنهان کند تا لیدرهای راس بتوانند با گرفتن پول جیب خود را پرکنند سیستم شما از اصل اشتباه است فاکتور جعلی و گرفتن پول پیش و ثبت فرد توسط لیدر راس و شما نمیتوانید با حرف های کذایی وجهه زشت این سیستم را پاک جلوه دهید

  • unknown ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ :: ۱۳:۲۸
    0 - 0

    با سلام من اکثر کامنت هارو خوندم و یه نتیجه کلی اینکه هیچ موقع تو این زمینه ها هیچکدوم از دوطرف مقابل قانع نمیشن
    و حاضر نیستن از حرفشون برگردن – فقط اینی که دارم عرض میکنم تجربه شخصی من داخل شرکت تخفیفات میباشد
    که از اسفند ۹۴ وارد این سیستم شدم و استارتر دوشهرستان بودم و خیلی با شوق و ذوق با تیمم ادامه دادیم
    و به جرات میتونم بگم که از بهترین تیم ها بودیم ولی خوشبختانه خیلی سریع هویت مدیریت شرکت و لیدر های راس برای ما مشخص شد
    و متوجه شدیم که ما فقط برای اونا مثل برده هستیم که شدیم منبع درامد زایی شون بعد از ۷ ماه فعالیت به مشکل برخوردیم
    و به شرکت اطلاع دادیم که خودشون بیان و مشکل رو با فروشگاه ها حل کنن که بعد از یک ماه امروز و فردا اخرشم هیچکس نیومد و جلو خیلی از افرادی که روز اول میگفتن به هیچ جا نمیرسید اعتبارمون رو از دست دادیم- اعتبار همیشه پول نیست چون میدونم الان میاید میگید مگه ضرر کردی مگه پولی از جیب دادی
    فقط میتونم بگم افرادی که دارن تو تخفیفات کار میکنن برای مدیریت شرکت فقط و فقط یکبار ارزش دارید چون به قول خودتون همون یکبار قراره جایگاه اکتیو کنید و بعد از اون مهره سوخته و مجبوری هی تلاش کنی که بتونی پولتو بدست بیاری ولی در واقع هی داری به مدیریت درامد اضافه میکنی
    نزدیک چند میلیون از شهر ما به حساب اسماعیلی واریز شد خبر هم نداشت این پولا از کجا داره میاد بعد هم بهش گفتم بیا مشکل رو حل گفت برگشت گفت به درک که مشگکل دارید
    یه نفر از بالاسری ها هم براشون مهم نبود و الان تخفیفات کاملا تو این دوشهرستان جمع شده
    جمله اخر واقعا تا کی قراره پله باشید بقیه ازتون بالا برن وجودشو دارید اینقد میاید از تخفیفات تعریف میکنید خودتون برای شهر خودتون اقدام کنید
    چرا زحمتی که شما میکشید رو به جیب یه نفر دیگه بریزید که اصلا براتون ارزشی قایل نیست-
    خیلی ها تو این سیستم بی وقفه تلاش میکنن واقعا حیفه و یجوری هم هست که بخوان هم نمیتونن رهاش کنن بخاطر اینکه جلو بقیه خراب نشن و مجبورن تا تهش برن
    در ضمن تخفیفات از بالا خوشکله همین – پایین که بیای یه چیزایی هست مشکله نگی

  • ناشناس ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ :: ۱۲:۵۴
    0 - 0

    آزموده را آزمون خطاست!
    کسانى که سنگ تشکیلات هرمی تخفیفات را به سینه میزنند حتی راجع به سابقه مدیر عامل شرکت تحقیقی نکرده اند.
    شرکت عکس ساحل مروارید را همین اقای مهدی اسماعیلی راه انداخته بود.
    جالب اینجاست که بعد از حدودا ده سال دوباره همان سناریو داره تکرار میشه. امیدواریم اینبار قوه‌قضاییه برخوردی شایسته با این فرد و دسیسه هرمی ایشان داشته باشد.
    باعث افسوس است که برخی جوانان وطن به سادگی هرچه تمام در دام اینگونه افراد گرفتار میشوند و بجای توجه به هشدار مسولین مربوطه به توجیه مضحک طرح نخنما و هرمی تخفیفات (اکسپورتر سابق) میپردازند.
    به هر ترتیب آنچه راجع به شرکت هرمی تخفیفات در سایت محترم ایران هشدار ملاحظه میفرماید حجت را بر همگان تمام کرده.
    برخورد قهرایی دادستانی و قوه‌قضاییه حتمی است پس پیش از آنکه دیر شود سهم مشارکت خود را از شرکت پس بگیرید و انسان های شریف دیگر را وارد این داستان تلخ نکنید.

  • آرش رنجبر ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ :: ۲۳:۵۰
    0 - 0

    دوستان فعال در شرکت تخفیفات
    اگه سایت ایران هشدار شرکت تخفیفات را قانونی اعلام میکرد
    آیا دوباره همین حرف ها رو نسبت میدادید به ایران هشدار؟
    چرا از بابت خرید جایگاه شارژ نمیشه و از بابت پول گذاشتن باید شارژ بشه
    چرا هر ماه این رقم شارژ نمیشه چرا به میزان فعالیت پورسانت داده نمیشه به میزان جایگاه ها و امتیاز جایگاه ها پورسانت واریز میشه
    گذفتن تخفیف یک راه توجیه و سرپوش بر دسیسه هرمیه
    تخیف و سرمایه گذاری هیچ توجیهی ندارند و هیچ ربطی به هم ندارند

  • بهروز فرهنگ ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ :: ۱۶:۰۱
    0 - 0

    مدیر محترم سایت.اگر واقعا رسانه ای و بی طرف پس این متن و بزارید
    تمام نظرات دوستان را خواندم…آقای ناشناسی که بدون سند و مدرک یک انسان رو متهم میکنی…اگر مسلمانی و شیعه بدون که این رسم و رسوم مولات علی (ع)نیست.اگر سندی دار ی رو کن.بعدشم تو کشوری زندگی میکنیم که حفاظت اطلاعاتش به قدری قوی و مستحکم هست به لطف خدا که عبد المالک ریگی رو تو اسمون غافلگیر میکنه.پس براش خیلی ساده است که یه شرکت کلاه برداری رو ببنده و رییس رئساش رو دستگیر کنه
    ……توهم نزنید لطفا….
    به لطف خدا و به واسطه ی یک طرح جامع داره یه تکونی به بازار مملکت میخوره….که عده ای عامل یا غافل دارند چوب لای این چرخ میزارند…هیچ شرکتی و هیچ سیستمی بدون نقص نیست….برخلاف خیلی از شرکتای نتورک داخلی که بازاریاباشون در فضای جوگیر مارکتینگ ادعا دارند که شرکتشون بهترینه و میرند تو پیج رندی گیج بزرگ و ازش میخان که بیاد کف مجموعشون ثبت بزنه و شرکتاشون ادعا دارند که بزودی کل دنیا رو میگیرند ما هیچ تعصب و جوی به اعضامون نمیدیم…طرح و ایده انقدر قابل پذیرش هست که حتی اظهارات ایران هشدار که هیچ وابستگی به دولت و پلیس فتا نداره و صرفا رسانه اعلام مجوزهای نتورک مارکتینگه هم نتونه جلوی عظمت ما رو بگیره…ایراد هست.هیچ سیستم و شرکتی نمیتونه ادعا کنه که بی نقصه…حتی اپل و اتمل
    هیچ آدمی هم بی نقص نیست…بی نقص خداست…وظیفه سایت شما اطلاع رسانیه.دمتون گرم…اطلاع رسانی کنید منتها با منبع و موثق…در مورد صنفی هم که هیچ ربطی به نتورک مارکتینگ نداره نظر ندین لطفا.احترام زیادی برای نتورک مارکتینگ قائل هستم اما اعتراف میکنم که نتورک هم عین بقیه چیزهایی که اومد تو ایران و بد کپی شد و عده ای فقط بخاطر منافع خودشون اصولش رو زیر سوال بردند اوضاع خوبی نداره…نتورک خودش پاکه اما خیلی نتورکرهای جو زده این شغل رو تبدیل به تفریحش کردند
    متاسفانه این در کشور ما خیلی خیلی عادیه که یک ایرانی یک طرح رو عملی کنه و بقیه ایرانی ها بخاطر منفعت طلبی خودشون با آرپیجی سر راهش قرار میگیرند
    .چه عامدانه و چه غافلانه
    اینجا ایرانه و من یک ایرانی …گرچه با دیدن این کارشکنیها گاهی وقتا از ایرانی بودنم لذت نمیبرم اما این کشور اقتصادش هزارتا مشکل داره…از تورم نقطه ای و خطی و …گرفته تا رکود و گرونی و این حرفا….برادران ایرانی من…مصطفی رحماندوست تو کتابای درسی مون گفت دست به دست هم دهیم به مهر و میهن خویش را کنیم آباد
    مخلص کلام تخفیفات سایت داره دفتر داره و فروشگاه….دولت و قوه مقننه محترم حتی یک خط هم هشدار نداده بهش…ایران هشدارم رسانه شرکتاییه که رشد تخفیفات ورشکستگیشون رو نوید میده…خیلی ساده است…بجای تبلیغات منفی کمک کنید کشورمون رو بکشیم بالا.بخدا من اگر جای آقای اسماعیلی بودم اول این طرح و بیرون از ایران پیاده میکردم تا ثابت کنم که چقدر ایران فضای رقابتش کثیفه
    و من الله توفیق

    • پوریا ادیب فر ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ :: ۱۷:۲۹
      0 - 0

      عرض ادب و احترام
      ایرانیان ام ال ام در انتشار مقالات بازاریابی شبکه ای و شرکت ها کاملا بی طرف می باشد اما:
      در رابطه با شرکت های غیر قانونی امثال این شرکت کاملا موضع قاطع و مشخصی دارد.
      صحبت های شما و بسیاری از دوستان همان صحبت هایی است که در زمان شرکت گلد کویست مطرح می شد:
      چرا اگر ما غیر قانونی هستیم پس برخوردی نمی کنند؟
      چزا اگر غیر قانونی هستیم دفتر داریم؟
      چرا فیلتر نمی شیم؟
      در نهایت به شما می گویم که زمان همه چیز را مشخص می کند.

  • ناشناس ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ :: ۲۰:۳۱
    0 - 0

    سلام جناب بهروز فرهنگ،متن شما آکنده از مغلطه بازی و سفسطه کاری است.
    جهت آشنایی بهتر با رسالت سایت ایران هشدار کافیست قسمت درباره ما سایت ایران هشدار را مطالعه کنید،آنوقت دلیل اطلاع رسانی و همچنین ارجاع موضوع کلاهبرداری شرکت شما به مراجع ذی صلاح جهت برخود قانونی را درک خواهید کرد.
    شیوه شما در دفاع و توجیه شرکت هرمی و کلاهبردارتان به اندازه نظرات و بیانات مهندس اسماعیلی، سخیف و مضحک است.
    شما راجع به وضعیت اقتصاد ایران و تورم نقطه ای و خطی و…کلی موضوعات نا مربوط قلم فرسایی کردید،مگر مجبورید هذیان بگویید و برای وجه بخشیدن به هیچ و پوچ به سیاه نمایی بپردازید؟؟؟
    دم از اسلام و شیعه و مولا علی (ع) میزنید، آبادگران اقتصاد ایران هم هستید و در انتها ثابت میکردید چقدر ایران فضای رقابتش کثیفه!!!!!!!!
    تقصیری هم ندارید، آنچه از سرکرده ها تان شنیده‌اید را اینجا بیان کردید،.
    سعی کنید در این چند روز باقیمانده تا جمع آوری دفاتر و افرادتان، توهمات و افسانه سرایی و سیاه کاری را به خارج از گروهک خودتان عرضه نکنید.

  • مرتضی ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ :: ۲۱:۴۸
    0 - 0

    سلام دوستان . در رابطه با حرفی که iranian MLM زدن : تو سایت وزارت صنعت و معدن کدوم قسمتش اعلام شده که تخفیفات غیر قانونیه اگه امکانش هست لینک را در سایت قرار بدید .
    چون من گشتم چیزی پیدا نکردم . در رابطه با ایران هشدار هم نوشتن که تخفیفات مجوز بازاریابی شبکه ای را نداره بعد نوشته در رابطه با زمینه ای که شرکت فعالیت میکنه از مجوز هاش اطلاعی نداره .
    آدرس لینک مطلب ایران هشدار :http://www.iranhoshdar.ir/Default.aspx?PageName=news&ID=4817&Language=1

  • ايمان هوشيار ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ :: ۰۵:۴۶
    0 - 0

    من واقعا نمی دونم اینجا مثلا بررسی غیرقانونی بودن تخفیفات هست ولی خود اینجا شده پایگاه اطلاع رسانی و بزرگنمایی اونها.راجع به شهرهاشون ، شعباتشون و رشدشون.این همون چیزی هست که اونا میخوان.یادتون باشه گوئست هم زمانی که همه جا حرف غیر قانونی بودنش بود واقعا بزرگ شد . من از خیلی شرکتها شنیدم که لیدرهاشون از همین رسانه متوجه تخفیفات شدن و از روی کنجکاوی رفتن ببینن چه خبره بردنشون تخفیفات. خواهش من اینه که واقعا این همه صحبت در مورد اینها نزنید ،دقیقا چیزی هست که فقط داره بزرگشون میکنه.کسی هم که بزرگ شه مجوز و پارتی و قدرت واسش آب خوردن میشه .اون وقت سر ماهاست که کلاه رفته لید رهامون و بردن.
    این بها دادن و همش ازشون حرف زدن بدتره،دولت خودش می دونه چه طوری رفتار کنه. اگه بخواد.من واقعا از همین اطلاع رسانی ها آسیب تیمی خوردم. از چنتا شون هم که پرسیدم گفتن از وقتی همه جا تبلیغ منفی راه افتاده کارمون بیشتر گرفته. این سیستم ضعیغف ارزش بحث کردن نداره واقعا . خودشون تو حجم میریزن.البته اگه ما بزرگش نکنیم با این بحث کردن در موردش.

    • پوریا ادیب فر ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ :: ۰۹:۴۸
      0 - 0

      عرض ادب و احترام
      شاید تعدادی با وجود این مقاله کنجکاو شده و طعمه این شیادان شده باشند اما تعداد اینگونه ساده لوحان کم است.
      و مطمین باشید تعداد افرادی که از طریق همین اخبار و مقالات آگاه شده اند و از ورود به این سیستم خودداری کرده اند هم کم نبوده اند. در ضمن اینکه وجود چنین اخباری در بلند مدت و بر حساس شدن مسیولین نسبت به چنین دسیسه هایی نیز تاثیر بسزایی خواهد گذاشت.
      همان سیستم کویست هم اگر تبلیغات منفی علیه اش صورت نمی گرفت شاید هنوز شاهد فعالیتش بودیم.
      سپاس

      • متین ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ :: ۱۷:۱۰
        0 - 0

        کوئست هنوز داره فعالیت میکنه اقای مطلع.اطلاعاتت و ببر بالا بنده 3هفته پیش در کوئست پرزنت شدم

      • پوریا ادیب فر ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ :: ۲۲:۳۸
        0 - 0

        فعالیت قانونی با فعالیت غیر قانونی دو بحث متفاوته.
        ما هم در جریان هستیم که هنوز افرادی در حال فعالیت در شرکت Q.Netهستند اما خب قطعا همه ما می دانیم که غیر قانونی است.

  • ناشناس ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ :: ۱۲:۲۳
    0 - 0

    ممنون از توضیحات مدیر محترم سایت.
    آقای ایمان هوشیار،دسیسه هرمی خار و خفیف و محکوم به فنا است.
    بنده به واسطه مقاله های همین سایت مانع از ورود چند نفر به دام تخفیفات شدم.
    این شرکت پوچ و بی بنیان است،نهایت رشد نفراتی خود را در مرداد و شهریور داشت و به لطف اطلاعیه های وزارت صنعت و ایران هشدار و نیز همین سایت وزین میزان آگاهی مردم به حدی رسیده که ورود به این سیستم را برابر با اقدام مجرمانه قلمداد و از وارد شدن پرهیز کنند.
    هرچند نفراتی در شرکت هنوز در حال تقلا برای ورودی گرفتنن بوده و تا زمانی که کاملاً در منجلاب اسماعیلی و دوستان شیادش غرق نگرند دست بردار نیستند ولی در واقع اوج حماقت را در افرادی میتوان مشاهده کرد که با وجود تمام هشدار و روشنگری ها با اکتیو شدن.
    وقت و پول و اعتبار خود را به پای این کلاهبرداران میریزند.
    فراموش نکنید اگر افرادی از بدنه تیم شما جدا و به دام تخفیفات افتاده اند در واقع مقصر اصلی حس طمع و ساده لوحی فراوان خودشان هست..
    بزودی دستگیری و انهدام این گروهک گردنکش آغاز میشود و امید آن میرود که با صدور احکام قضایی مناسب و در خور ایشان تا مدتها کسی جرات احداث و فعالیت دسیسه هرمی را نداشته باشد.
    مجدداً به غیرت و شرف دست اندرکاران این سایت ارزشمند آفرین میگویم که با افشاگری و اطلاع رسانی صحیح پیگیر رسالت خود و دادن آگاهی به هموطنان و مخاطبین فهیم به شکل شایسته میباشند.
    در ضمن ما همچنان منتظر مقاله وعده شده سایت با مضمون شیوه های کلاهبرداری افشین فاتح و دوستان ایشان در تخفیفات هستیم.

  • Smaeel ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ :: ۰۹:۳۹
    0 - 0

    من طبق عملکردی ک از این شرکت خوندم فهمیدم ک کاملا مزخرف البته ببخشید ولی اصلا دوام نمیاره.دیشب من با یکی از بازار یاباتون حرف زدم ک واقعا نمیدونست چیکار داره میکنه و جالبه ک بدونین این شرکت دقیقا داره خریدو فروش رسانه ای میکنه.ک بازاریابی شبکه ای فقط تبلیغات کلامی.

  • ندا ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ :: ۰۱:۰۹
    0 - 0

    درود بر شما
    بیش تر از ١۴ بار در تخفیفات پرزنت شده ام و جالبه که همگی یه جمله هایی رو که از بالا تکثیر شده تکرار میکنند.ما بازاریابی شبکه ای نیستیم و آخر ماه مجوز میاد و الان ۶ماهه گذشته!!! جالبیش اینه که یه گنده شون گفت اخر ماه سایت جدیدمون بالا میاد و میخوایم بچه هارو فالو کنیم که دیدید سایت جدید بالا اومد پس مجوزم میاد! و شخصی به اسم گلپور مجوزمون رو اکی میکنه! و دو روزه همه اشون میگن مجوزمون اکی شده!!!! با توجه به گفته تخفیفاتیا مبنی بر اینکه اسماعیلی فامیل دولتمردان بزرگ ما هستند ایا واقعا مجوز اکی شده یا دروغه!؟

    • پوریا ادیب فر ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ :: ۰۸:۱۷
      0 - 0

      از این صحبت ها بیش از یکساله داره گفته میشه.
      در نهایت ماه پشت ابر نمی ماند.
      سپاس

  • just M I M ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ :: ۰۸:۵۷
    0 - 0

    امید وارم مدیریت سایت بعد از بر طرف شدن تمامی این مشکلات به قول خودشان شرمنده خلق خدا نباشند ( هرچند شرمندگی نیازمند وجدان کاری هست که من از مدیران یا مدیر این سایت بعید میدانم
    ) .

    • پوریا ادیب فر ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ :: ۱۶:۲۵
      0 - 0

      امیدواریم که خداوند به همه ما قدرت پذیرش اشتباه را عطا بفرمایند.
      (هر وقت مشکلاتتون حل شد بعد تشریف بیارید، الان چندساله قراره شما مجوز بگیرید.)

  • ehsan ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ :: ۱۱:۱۶
    0 - 0

    به کوری چشم دشمنان و اونایی که نگران اکانتشون تو سیستم های کذایی بازاریابی شبکه ای هستند تخفیفات بزودی ایران رو فتح خواهد کرد
    نیمخوام زیاد بحث کنم چون از مباحث مشخصه نتیجه ای نداره فقط میگم تخفیفات اونقدر خوبه که نه تنها مجوز داره بلکه کلی طرفدار هم داره..
    ملاک قضاوت ما هم اکثریت مردم هستند نه یه مشت اقلیت!
    بازم چک میکنم این مطلبو مدیر جان ببینم تایید میکنی یا نه!

  • محسن ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ :: ۱۷:۱۲
    0 - 0

    آهای کسانی که دارید بدون مجوز کار می کنید بدانید و آگاه باشید چند سال گذشته شرکت های هرمی غیر قانونی طی عملیات نیزوی انتظامی و در عرض 4 روز کلیه دفاترشون بسته شد و کلیه افراد فعال رو دستگیر کردن. پس زیاد دل خوش نباشید اگر الان راحت فعالیت میکنید یا فیلتر نشدید و کسی باهاتون کار نداره.!!

  • ناشناس ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ :: ۱۳:۱۴
    0 - 0

    احسان خان تب داری مثل اسماعیلی و دار و دستش هذیان میگی!
    خدا شفا بده جماعت دسیسه کاران هرمی را
    اخه اگر اسماعیلی و فاتح و گیتی آرا برات لالایی میگن واسه اینه که بخوابی و مایه را آخ کنی!
    اونوقت اومدی لالایی اونا را اینجا عربده میکشی؟
    بنده خدا اقلیت و اکثریت و دشمن و اکانت سیستم کذایی همش یک طرف اونجا که عرض کردی (تخفیفات بزودی ایران را فتح خواهد کرد)
    دیگه آخر طنز بود.
    از مدیر محترم درخواست میکنم دیدگاه های ایشون را جهت آگاهی خوانندگان گرانقدر از میزان شستشو مغز جوانان در تخفیفات تایید بفرمایند.

  • Thinker ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ :: ۱۹:۲۶
    0 - 0

    اگه توی کارخونه بنز برید. تا بیرون بیاید هزار تا ایراد میتونید ازش بگیرید… ولی مهم اینجاست که اون کارخونه با وجود تمام ایراد هایی که میشه ازش گرفت داره هرروز کارشو موفق ادامه میده و در نوع خودش بهترینه.
    تخفیفات شفافه و به راحتی قابل درک و فهمه به صورتی که اگر واسه یه بچه هم توضیح بدید بخوبی درکش میکنه
    اما کسایی که درباره تخفیفات بد گویی میکنند یا منفیشو میگن چند حالت داره
    یک اینکه اون فرد یا بر حسب گفته های بعضی از افراد کورکورانه تقلید میکنه…. یا دو اینکه. منافعش در شرکت های دیگه به خطر افتاده و زیر دستیاش دارند ریزش میکنند.و سه اینکه باز هم وقتی مردم قابلیت های تخفیفات رو میبینند و با شرکت های دیگه مقایسه میکنند ترجیح میدن برن تخفیفات…این رو به خاطر بسپارید هر کاری در این دنیا شفاف باشه و به نفع مردم باشه و کسی توش ضرر نکنه سازمان ملل هم که بخواد با اون کار مخالفت کنه…. اخر تسلیمش میشه… پیروز و پایدار

    • ایمان عرب ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ :: ۱۱:۲۱
      0 - 0

      دوست عزیز اینکه شما اینقدر بزرگ فکر میکنید جای تبریک دارد ولی اینکه شرکت تخفیفات متد هاشم تغییر داده جای بحث دارد و به یاد داشته باشد شفافیت در ساختار یک شرکت باید دیده شود نه در اجراییات زیرا همه شرکتها به هر شکلی بتونن سعی بر اجرای مناسب دارند.
      امیدوارم این موضوع خلع ذهن شما رو برطرف کند که شرکت بنز را با یک سیستم کاملا هوشمندانه و ساختار شکنانه مقایسه نکنید و همچنین یک لینک ارتباطی تخفیفی …

  • محمد ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ :: ۱۱:۰۱
    1 - 0

    خدمت همه اساتید بازاریابی شبکه ای بابت تمام تلاش هایی که در راستای زمین زدن شرکت تخفیفات کردن خسته نباشید میگم.
    از بستن دفاتر این شرکت در شهرستان ها گرفته تا پر کردن فضای مجازی از فعالیت غیر قانونی این شرکت.

    متاسفانه این اساتید در اقداماتشون ناموفق بوده و هستند و ایشالله خواهند بود
    دفتر یزد رو بستید و بعد از چند ساعت با حکم دادستانی مجبور به بازکردنش شدید. وچند دفتر دیگه رو.

    از اونجایی که گذشت زمان همه چبزو مشخص میکنه باید بگم
    تاریخ انتشار این مقاله 9 آبان بوده
    و امروز 20 بهمن ماه
    یعنی با توجه به گذشت بیش از سه ماه همچنان این شرکت داره به فعالیت غیر قانونیش ادامه میده.

    به نظرتون با این همه اطلاع رسانی ای که شما دوستان کردید آیا هنوز پلیس نمیدونه تخفیفات غیرقانونیه؟
    یا پلیس منتظره مدیرعامل این شرکت بیش از این کلاهبرداری کنه؟

    با این همه اطلاعیه متفاوتی که میدید فقط فالو کردن رو برای ما اسونتر میکنید

    شاد و پیروز باشید

    • پوریا ادیب فر ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ :: ۱۱:۵۵
      0 - 0

      عرض ادب
      پاسخ به شما از حوصله بنده خارج هست. فقط در همین اندازه عرض کنم که پلیس فتا حتی بازاریابی شبکه ای سالم رو هم نمی تونه تشخیص بده چه برسد به این موارد.

      • محمد ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ :: ۰۸:۳۹
        0 - 0

        جناب ادیب من از پلیس فتا صحبت نکردم
        من گفتم پلیس و منظورم نیروی انتظامی به عنوان نیرویی که باید در اینگونه موارد اقدام بکنه هست
        خیلی برام جالبه که میگید پلیس فتا توانایی تشخیص نداره
        اگه پلیس فتا این تواناییو نداره لابد ایران هشدار
        ام ال ام بوک
        ایرانیان ام ال ام
        و شما انبارداران عزیز شرکتای بازار یابی این توانایی رو فقط،دارید

  • پرویز عقاب کردستان ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ :: ۱۸:۴۸
    0 - 0

    نتورکر عزیز که این مطلبو راجب غیر قانونی بودن تخفیفات نوشتی
    شرکت تخفیفات چند تا مزیت فوق العاده عالی داره
    1:خرید اجباری نداه (شما گفتید تا سه میلیون باید خرید کنید)اون خرید مثل بازاریابی شبکه ی اجباری نیست مایحتاج زندگی اگر یک سال هم خریدی نکنید و تخفیف نگیرید مثل بازاریابی شبکه ی از سیستم حذف نمیشی،
    2:پلن درامد زایش از 21شرکت بازاریابی شبکه ی قوی تره
    3:از جیب خود پولی به شرکت نمی دهید بلکه مقدار از تخفیفی که گرفته اید فقط یکبار به شرکت همراه با فاکتور میدهی
    4: هیچ اجاری برای هیچ کسی برای ورود به این سیستم نیست و نتورکری که میاد تخفیفات شروع به فعالیت میکنه کاملا با اختیار خودش میاد
    ولزومی نیست شما با شعار غیر قانونی بودن بیای اسم تخفیفاتو خراب کنید
    اگر تخفیفات غیر قانونی بود کمتر از 24 ساعت کمترین کاری که اطلاعات میکرد سایتش را فیلتر میکرد،
    حرفم زیاد هست
    زنده باد عقاب نتورک دنیا ابرباشگاه اقتصادی تخفیفات

    • پوریا ادیب فر ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ :: ۲۱:۱۳
      0 - 0

      مطالبی که فرمودید خیلی جالب بودن.
      سپاس از این همه اطلاعات جدید و بی نظیری که در اختیار ما قرار دادید.
      تا به الان این موارد رو نمی دونستیم…

  • ما هیچ....ما نگاه ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ :: ۰۷:۴۸
    0 - 0

    طبق ماده 1 قانون ثبت
    هر شرکتی که محل اصلی کسب و کار آن در ایران باشد یا در ایران تاسیس شده باشد، آن شرکت ایرانی است و باید در “اداره ثبت شرکت ها” ثبت گردد.

    بنابراین شرکت تخفیفات یک شرکت ایرانی بوده که در اداره ثبت شرکت ها ثبت گردیده و با مراجعه به سایت این اداره و یا مراجعه حضوری همه میتونن پیگیری کنن.

    پیشنهاد بنده برای پیگیری راحت تر مراجعه به سامانه شناسه ملی اشخاص حقوقی کشور به نشانی
    http://www.ilenc.ir
    در ضمن شناسه ملی شرکت
    10380517714

    • پوریا ادیب فر ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ :: ۱۲:۳۷
      0 - 0

      عرض سلام
      شرکت تخفیفات بدلیل فعالیت شبکه ای نیازمند مجوز بازارایابی شبکه ایست.
      سپاس

      • محمد ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ :: ۱۲:۱۹
        0 - 0

        یعنی الان شرکت های بیمه ای مثل پاسارگاد که از طریق شبکه فعالیت میکنن. همشون مجوز بازاریابی شبکه ای دارن؟
        شما تعریف بازاریابی شبکه ای رو مطالعه کنید

      • پوریا ادیب فر ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ :: ۱۷:۱۸
        1 - 1

        بنده در جریان نحوه فعالیت بیمه پاسارگاد نیستم اما اگر بیش از یک سطح پورسانت پرداخت کنه قطعا نیازمند مجوز هست.

  • ناشناس ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ :: ۰۶:۵۴
    1 - 1

    در استان یزد چه طوری باید جلوی این شرکت گرفته شود

    • پوریا ادیب فر ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ :: ۲۲:۵۲
      0 - 0

      عرض ادب
      اینگونه جرایم به پلیس فتا مرتبط میشه که باید با این عزیزان در میان بگذارید.

  • Lvtetnblvt ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ :: ۰۰:۴۶
    0 - 0

    سلام
    توی نتورک مارکتینگ اولین آموزش آموزش جزوه هست. (بادران)
    توی این آموزش فرق شرکت هایی که قانونی هستن و هرمی و یا ناسالم اینه که در شرکت های نتورکی جنس (مصرفی و به قیمت در بازه های زمانی مثلا یکماهه )فروخته میشود و براساس حجم فروش و…
    پورسانت داده میشود در شرکت های هرمی مثلQnet جنس مصرفی و به قیمت نیست و در نا سالم مثل پنتاگونا اصلا جنس و خرید ماهانه وجود نداشت و صرفا بازی با پول بود و پلن فروشی(هزار رحمت به Qnet)
    درضمن در نتورک حق عضویت و استراتژی (حجم فروش یا tcمعین)وجود ندارد ولی در نا سالم و هرمی دارد پلن تخفیفات مانند Qnetو فلسفه اش مانند pentagonaهست
    راستی منظورم از نتورک نتورک سالم بود

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

perm_identity

textsms